Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing En go vecka med KSA-instruktörskurs

  • En go vecka med KSA-instruktörskurs

    Publicerad av tuben på 29 juni, 2009 vid 19:47

    Efter att ha undervisat i 4 år så hade jag inte så höga förväntningar på min instruktörskurs. Jag blev positivt överraskad. Fick lära mig mycket bra tips och tekniker som jag kommer att använda i min undervisning.

    Skönt med ideell organisation utan kommersiella vinstintressen.

    Rekommenderar den starkt!

    Bifogar några blider från en skön kväll med SUP-session i Lejet.

    Fredens

    mav svarade 14 år, 10 månader sedan 13 Medlemmar · 18 Svar
  • 18 Svar
  • sourra

    Medlem
    29 juni, 2009 vid 19:58

    Jobbigare kan man ha det…

  • pepa

    Medlem
    29 juni, 2009 vid 20:33

    Tuben ditt fejs du får ju höra av dig nära du är så nära! Sjukt deprimerad blev jag nu.

  • wakenils

    Medlem
    29 juni, 2009 vid 20:33

    fet kabelåkning idag tobbe!!

  • tuben

    Medlem
    30 juni, 2009 vid 07:59

    sorry Jeppe. Jag ska skärpa mig!

    Det samma Nils!

  • mav

    Medlem
    2 juli, 2009 vid 10:26

    Tack för en grym vecka killar!

    Ses på vindpinade stränder runt om i landet i sommar!

    Good winds.

  • skotten

    Medlem
    2 juli, 2009 vid 18:03

    are you dudes not actually supposed to be doing any kite flying to become qualified instructors?

  • waimeadude

    Medlem
    4 juli, 2009 vid 00:15

    Vad heter de där med att stå på en bräda och paddla sig frammåt.
    De e nog den enda grejen jag inte provat på i surfingsammanhang, verkar inte så actionfyllt men de kanske e världens grej…

  • surfmc

    Medlem
    4 juli, 2009 vid 06:35

    SUP Stand up paddleboard

    [ame=”http://www.youtube.com/watch?v=TysRgzv0LiU”]YouTube – Stand Up Paddle Surfing- Maui Hawaii[/ame]

    Finns att testa i Läjet i Varberg under sommaren.

  • kitemaster

    Medlem
    4 juli, 2009 vid 17:58
    skotten;556675 wrote:
    are you dudes not actually supposed to be doing any kite flying to become qualified instructors?

    A whole week without surfing and with heaps of talking. Sounds like it would be right up your alley tony!

  • skotten

    Medlem
    4 juli, 2009 vid 18:48

    oooh… I know that I get to ride more than you do with all that kite.se stuff you are busy with hehe… bummer you couldnt walk the walk with us on the eastocast last week.. order of the day was vodka, weed and waves.

  • hugeo

    Medlem
    4 juli, 2009 vid 19:33
    Tuben;556134 wrote:
    Efter att ha undervisat i 4 år så hade jag inte så höga förväntningar på min instruktörskurs. Jag blev positivt överraskad. Fick lära mig mycket bra tips och tekniker som jag kommer att använda i min undervisning.

    Skönt med ideell organisation utan kommersiella vinstintressen.

    Rekommenderar den starkt!

    Bifogar några blider från en skön kväll med SUP-session i Lejet.

    Fredens

    Är du instruktör i inflatable paddleboarding nu ella? vad kostar kursen? Ideel? det vettifan det sa IKO en gång i tiden me, typ som röda korset och UFF, sitter alltid nån snubbe o cashar!

  • wiken

    Medlem
    10 juli, 2009 vid 14:30
    Tuben;556134 wrote:
    Efter att ha undervisat i 4 år så hade jag inte så höga förväntningar på min instruktörskurs. Jag blev positivt överraskad. Fick lära mig mycket bra tips och tekniker som jag kommer att använda i min undervisning.

    Skönt med ideell organisation utan kommersiella vinstintressen.

    Rekommenderar den starkt!

    Bifogar några blider från en skön kväll med SUP-session i Lejet.

    Fredens

    Jävla bra vecka ja! SUP kvällen gjorde sommaren direkt. Vi pratade med varann hela veckan från morgon till kväll och gick trots det gången under flera sköna sessions.

    Jag instämmer på lovorden till KSA-kursen. Tack för en grym instruktörs-, ledarskaps- , teambildnings -, kommunikations- och raggningsutbildning Erik och Ferdie med ett mycket big up till Henrik för allt!

    Hade gärna fått bilderna från kursen – martinschonbeck@hotmail.com

    Nyss hemkommen från en riktigt fin vecka kitejobb på öin gotlandmed pit stop på öland. Kompis det går bra nu!

  • mav

    Medlem
    15 juli, 2009 vid 10:00

    Kul o höra att ni är ute o jobbar som kiteinstruktörer!

    Jag kommer ner till skåne i veckan som kommer, hoppas på tokvind så vi kan rippa upp habo.

  • pjoter

    Medlem
    15 juli, 2009 vid 10:10

    Kommer du ner nu? gott mos, ser ut att va rocknroll till helgen.

  • mav

    Medlem
    15 juli, 2009 vid 10:56

    Får se om jag hinner till helgen, siktar på att komma ner till båstad i helgen sen vidare söderut efter det.

Sida 1 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing En go vecka med KSA-instruktörskurs

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.