Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing En liten film från Cumbuco

  • En liten film från Cumbuco

    Publicerad av virena på 13 februari, 2011 vid 22:01

    Tjooohopp!

    Här kommer en liten film ifrån Cumbuco. Lite kids, lite kite, lite lifestyle. Gott och blandat helt enkelt.

    [ame=”http://www.vimeo.com/19896982″]Wild Kite Life Back in Cumbuco, Brazil 2010-11 on Vimeo[/ame]

    petting_4 svarade 13 år, 2 månader sedan 12 Medlemmar · 17 Svar
  • 17 Svar
  • mr-jibe

    Medlem
    13 februari, 2011 vid 22:46

    Ser sjukt latjo ut! skulle vilja lära mig också nån gång 🙂

  • mr-jibe

    Medlem
    13 februari, 2011 vid 22:47

    Ser Sjukt latjo ut! Skulle vilja lära mig nån gång också 🙂

  • hattfan

    Medlem
    13 februari, 2011 vid 23:14

    Fan va du kör hårt Virena, riktigt kul att se!

    Och grattis till bröllopet såhär i efterskott.

  • olandstoken

    Medlem
    14 februari, 2011 vid 14:20

    Kunde svära på att du snart skulle pricka korallstenen i tabuba där, såg väldigt close ut.. ajajj. Fet åkning, nu fick våra svenska kiteprimadonnor något att bita i 🙂

  • hengo

    Medlem
    16 februari, 2011 vid 09:35
    ölandstoken;646964 wrote:
    . Fet åkning, nu fick våra svenska kiteprimadonnor något att bita i 🙂

    Håller med! Och resten av kitevärldens “pro” kiteprimadonner… Sällan man ser någon ta i och kötta på ordentligt som vi ser här, kul kul!

  • wakenils

    Medlem
    16 februari, 2011 vid 10:05

    riktigt bra ladd virena! kul att se att det går framåt hela tiden!

  • above_the_law

    Medlem
    16 februari, 2011 vid 11:42

    Underbart Virre:-)!!! Underhållande, fett kört och känsla av paradiset.
    Grattis till segern (vad var det för tävling?), det var säkert välförtjänt och till bröllopet.
    Älskar apans och kattens del i filmen liksom “ring-lösningen”, ha ha!
    Hälsa Joao från mig också…
    /Nicco

  • virena

    Medlem
    18 februari, 2011 vid 01:12

    Ja du Nils, det går väldigt sakta, men tur att det är lite framåt iaf.
    Tack grabbar för pushing att köra hårdare. Läääääängtar till september då det förhoppningsvis blir massa kite igen. Är sjukt kitesugen, men nu är det surf i Costa Rica som gäller istället:)

    Nicco, det var Super Kite, inte så välförtjänt, men gött att casha in 3200 kr och kunna skänka lite till en av de lokala förmågorna som var med. Gick till en operation hon behövde göra. Skulle egentligen inte varit med alls, men Joao kom hem och hade betalt avgiften så jag blev liksom tvungen.

  • laina

    Medlem
    18 februari, 2011 vid 21:36

    Underbart!!

  • virena

    Medlem
    19 februari, 2011 vid 14:07
    Laina;647264 wrote:
    Underbart!!

    Lina, när är det du drar till Costa Rica? Och vart exakt var det du skulle? Jag är i Santa Teresa tog inte ens med mig kite grejorna. Orkade inte släpa på allt:) Får se om vi reser något eller om vi blir fast här. Kommer att stanna till slutet av mars. Vore kul att ses.

    Kram kram

  • laina

    Medlem
    20 februari, 2011 vid 14:34
    Virena;647305 wrote:
    Lina, när är det du drar till Costa Rica? Och vart exakt var det du skulle? Jag är i Santa Teresa tog inte ens med mig kite grejorna. Orkade inte släpa på allt:) Får se om vi reser något eller om vi blir fast här. Kommer att stanna till slutet av mars. Vore kul att ses.

    Kram kram

    Jag åker på tisdag, ett par veckor bara. Vi kommer hålla oss i Bahia Salinas. Men där är bara kite o kanske en timme körning till Witches rocks för vågsurf.
    Hade absolut varit riktigt kul att ses, men annars blir det väl fram i sommar eller så =) Hoppas ni får det grymt iaf!

  • virena

    Medlem
    20 februari, 2011 vid 14:49
    Laina;647354 wrote:
    Jag åker på tisdag, ett par veckor bara. Vi kommer hålla oss i Bahia Salinas. Men där är bara kite o kanske en timme körning till Witches rocks för vågsurf.
    Hade absolut varit riktigt kul att ses, men annars blir det väl fram i sommar eller så =) Hoppas ni får det grymt iaf!

    Ok, gött. Fasen man borde kanske tagit med sig kitegrejerna iaf. Är sjuuukt kite sugen. Ha det grymt, så ses vi fram åt sommaren gissar jag:)

  • ewald

    Medlem
    20 februari, 2011 vid 18:00

    Gott att se lite bilder från Brasilien igen. Riktigt snyggt!

  • malinr

    Medlem
    23 februari, 2011 vid 17:27

    MAGISK FILM!!!!!
    Har helt flugit av stolen Virena, vilken MEGA FETA ÅKNING!!! Vilket otroligt ladd och teknik!! Sjukt kul att se!!!! GIRLPOWER asså, go go go!!!! vill se mera!!!

    Du äger!!!!

  • dalen

    Medlem
    24 februari, 2011 vid 07:34

    Så sjukt nice! Bra jobbat tjejen. Fortsätt att inspirera för det gör du så jäkla bra!

Sida 1 av 2

Logga in för att svara.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing En liten film från Cumbuco

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.