Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › En som det inte är synd om…
-
En som det inte är synd om…
Publicerad av nic på 23 juni, 2008 vid 21:57Nu när det är så synd om alla som kraschar så kan det vara skönt att hålla reda på vilka det inte är synd om. Här är en iaf:
nic
byguy svarade 16 år, 10 månader sedan 5 Medlemmar · 4 Svar -
4 Svar
-
Gott, snart är jag också i Biscaya:-)!
Har hyrt lägenhet i Guethary 5-11 juli och Biarritz 12-19 juli, så om någon är i faggorna så får ni gärna höra av er. Skulle uppskatta surfsällskap och kanske en partykollega eftersom det bara är jag, Caroline och min son Filip som drar. Vi drar nog redan i början av v27 för att njuta av vågorna och atmosfären i St Malo, Les Sable, Lacanau, Les Dune/Arcachon, Mimizan, Hossegor, etc… Sedan blir det väl några dagsutflykter till norra Spanien under tiden där nere för att köpa billigt vin mm:-).
Kommer att kolla av min mobil med jämna mellanrum: +46706695030
OBS! Kommer nog mest att vågsurfa men det brukar vara en stadig och konsistent em-bris, så kiteprylarna är självklart med i takboxen. -
@above_the_law 477207 wrote:
Gott, snart är jag också i Biscaya:-)!
Har hyrt lägenhet i Guethary 5-11 juli och Biarritz 12-19 juli, så om någon är i faggorna så får ni gärna höra av er. Skulle uppskatta surfsällskap och kanske en partykollega eftersom det bara är jag, Caroline och min son Filip som drar. Vi drar nog redan i början av v27 för att njuta av vågorna och atmosfären i St Malo, Les Sable, Lacanau, Les Dune/Arcachon, Mimizan, Hossegor, etc… Sedan blir det väl några dagsutflykter till norra Spanien under tiden där nere för att köpa billigt vin mm:-).
Kommer att kolla av min mobil med jämna mellanrum: +46706695030
OBS! Kommer nog mest att vågsurfa men det brukar vara en stadig och konsistent em-bris, så kiteprylarna är självklart med i takboxen.[/QUOTE
jag har semester v 29 kanske skulle snacka med min tjej och ta med min lille grabb å komma ner har inget planerat ändå -
Nic
Har du ingen pli på lillebror? Trodde att han skulle jobba och du glassa! Så var det iallfall på min tid.
Det ser härligt ut! Skön semester på dem.
Logga in för att svara.