Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing En som det inte är synd om…

• wakenils

Medlem
    23 juni, 2008 vid 22:20

ser riktigt nice ut!! fast sverige e fan grymt nu!!

• above_the_law

Medlem
    23 juni, 2008 vid 22:49

Gott, snart är jag också i Biscaya:-)!
    Har hyrt lägenhet i Guethary 5-11 juli och Biarritz 12-19 juli, så om någon är i faggorna så får ni gärna höra av er. Skulle uppskatta surfsällskap och kanske en partykollega eftersom det bara är jag, Caroline och min son Filip som drar. Vi drar nog redan i början av v27 för att njuta av vågorna och atmosfären i St Malo, Les Sable, Lacanau, Les Dune/Arcachon, Mimizan, Hossegor, etc… Sedan blir det väl några dagsutflykter till norra Spanien under tiden där nere för att köpa billigt vin mm:-).
    Kommer att kolla av min mobil med jämna mellanrum: +46706695030
    OBS! Kommer nog mest att vågsurfa men det brukar vara en stadig och konsistent em-bris, så kiteprylarna är självklart med i takboxen.

• surfbasse

Medlem
    23 juni, 2008 vid 23:13

@above_the_law 477207 wrote:

Gott, snart är jag också i Biscaya:-)!
    Har hyrt lägenhet i Guethary 5-11 juli och Biarritz 12-19 juli, så om någon är i faggorna så får ni gärna höra av er. Skulle uppskatta surfsällskap och kanske en partykollega eftersom det bara är jag, Caroline och min son Filip som drar. Vi drar nog redan i början av v27 för att njuta av vågorna och atmosfären i St Malo, Les Sable, Lacanau, Les Dune/Arcachon, Mimizan, Hossegor, etc… Sedan blir det väl några dagsutflykter till norra Spanien under tiden där nere för att köpa billigt vin mm:-).
    Kommer att kolla av min mobil med jämna mellanrum: +46706695030
    OBS! Kommer nog mest att vågsurfa men det brukar vara en stadig och konsistent em-bris, så kiteprylarna är självklart med i takboxen.[/QUOTE
    jag har semester v 29 kanske skulle snacka med min tjej och ta med min lille grabb å komma ner har inget planerat ändå

• byguy

Medlem
    24 juni, 2008 vid 10:19

Nic
    Har du ingen pli på lillebror? Trodde att han skulle jobba och du glassa! Så var det iallfall på min tid.
    Det ser härligt ut! Skön semester på dem.

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing En som det inte är synd om…

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.