• robrox

    Medlem
    9 november, 2007 vid 18:45

    Det var helt sjukt bra träffade gurra precis innan det drog igång. Har en hel drös med bilder på http://www.stoneandwater.nu blandad kvalitet idag.

    Gurra du rockade idag 1,5 pushloop 😉

    SeeYa

    RobRox

  • pennywise

    Medlem
    9 november, 2007 vid 18:47

    @FJ69 427584 wrote:

    Pennywise?

    japp =)

  • gurra1978

    Medlem
    9 november, 2007 vid 18:51

    Aldrig seglat i så bra förhållanden i Sverige någonsin tror jag och jag har aldrig varit så nära att drunkna i Sverige heller :laugh: Det var mycket vitvatten och strömt där ett tag. Jag gillar denna bild, tack tack.

    apelviken20071109_6.jpg

  • Oregistrerad

    Gäst
    9 november, 2007 vid 19:22

    [IMG]http://www.surfersinfo.no/index.php?act=attach&type=post&id=3419[/IMG]

    Lista (Norway)

  • fj69

    Medlem
    9 november, 2007 vid 19:27

    Sjysst att sabba en epic-tråd med sådant norskt onshoremusch……..

  • oaxen

    Medlem
    9 november, 2007 vid 19:39

    Stone and water > bilder > tredje kolumnen, sjätte raden – d v s bild nr 18.

    Snacka om grym end over end forward – GRYMT!!!

    Grattis!

  • oaxen

    Medlem
    9 november, 2007 vid 19:44

    Förresten, var va Markus Boman?

  • imported_borje

    Medlem
    9 november, 2007 vid 20:04

    De sista fottade en bit uppifrån ser ju helt fantastiskt fina ut! Fin aerial Gurra!

  • s-84

    Gäst
    9 november, 2007 vid 20:30

    Tjo Gurra man!
    körde spot x idag hehe ganska bra sideshore där med. kör järnet o kom upp snart. du kommer digga detta surfet här asså MY GOD!
    /jompa_s84

  • Oregistrerad

    Gäst
    9 november, 2007 vid 20:31

    oops kolla min hemsida: http://www.swe84.blogspot.com
    /mvh john

  • ola-h

    Medlem
    9 november, 2007 vid 21:04

    Fel dag att åka till Åre och köpa buss…

    Måste varit väldigt speciellt med tanke på att vindmätaren visar ca -33000 grader sådär framåt eftermiddagen. Det kallar jag specella förhållanden.

  • johan_gbg

    Medlem
    9 november, 2007 vid 21:32

    Yeah! Satan va gött å rida lite riktiga vågor. Nu värker underarmarna efter 2.5 timma med handskar.
    Varför har vi inte få en sån här dagar på sommarn?

    /J

  • mag

    Medlem
    9 november, 2007 vid 22:17

    Fina bilder och det ser ut ha varit en fin dag!
    Att sen Norrmännen har det värre det får vi tydligen vänja oss vid. Gött för er som var ute i alla fall.

    /Magnus

  • gurra1978

    Medlem
    9 november, 2007 vid 22:34

    Jag fattar inte vad den där Lista bilden har med denna tråd att göra. Låt oss få njuta av en fin dag i Sverige. Visst ser det skitbra ut på listabilden och jag vill gärna åka dit men då kan du väl posta en bild från Maui hellre, det knäcker väl Lista ändå. Det räcker väl med Danmark, de har väl bra mycket bättre förhållanden oftare än Norge.

    Denna dag var oerhört roligt för det var så lättseglat och man kände sig som ett proffs för man annars är så van vid onshore. Nu fick man smaka på bra vinkel och fina vågor. Allt var underbart. Sverige blir inte så mycket bättre och det kanske beror på att vi inte har hela Atlanten som granne. Norge har ju swell, det går ju inte ens att jämföra. Alltså tycker jag listabilden är ointressant i detta sammanhang. Dessutom var det ju några norrmän på besök i Apelviken idag så de var nog nöjda. Så var det sagt.

    Jag tycker det var oerhört roligt att folk tog massa bilder och jag tog lite bilder också. Se vad roligt det blir att besöka surfzone nu. Det är sånt här vi bör jobba på, inte massa jävla skitsnack. Segla mer, fota mer, snacka mindre :laugh:

    Förövrigt är jag villig att ställa upp som någons personliga fotograf (om jag får låna en bra systemkamera, det är så kul) imorgon i Apelviken. Ser ju rätt ok ut. Dock under en kortare tid bara.

    Här kommer en till bild.

  • gurra1978

    Medlem
    9 november, 2007 vid 22:57

    Och en sista bild som jag tyckte var cool. Foto: Robert
    GODNATT!

Sida 2 av 4

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.