Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Essaouira, dag ??

• Essaouira, dag ??

Publicerad av anonym-anvandare på 11 juli, 2002 vid 20:59

Saja, da var annu en dag till enda i detta slojornas och dubbelmoralens land; Kom ner 29 juni, vet inte vilken dag det ar idag, vilken dag det var igar eller om det kommer en ny dag i morgon ( och nej jag har inte likt ovriga europeer friskt dragit nagra bloss i pipan…)…det spelar forresten ingen roll-alla dagarna ser nastan lika dana ut! Storsta fragan ar om det blir nagra vagor, att det ar 5,0 eller 4,4 som skall satta fart pa mina 100 kg och min Drops 8’5 ar ingen fraga. Idag hade dock tyskarna sagt ”noch ein sheisse Tag im Kabbelwasserparadis” for studsigt var det men det kan jag fordra, tidigare dagar har bjudit huvud- och loggohojd pa revets vagor. For mig ar windsurfingen en ”one man show” medans Italianos och Grodlarsatare har nere verkar tro att det ar nagon javla lagsport vi haller pa med. Ju fler pa samma vag desto roligare ar det tydligen… En kille, Buchma eller nat i den stilen ar duktig. Han landar sina pushloopar med fullplaning. Men sa vager han 65 kilo och har en benstomme som ser ut att vara ihopsnickrad av en san dar ny smal mast. Avundsjuk, nara bara imponerad att han inte anvander en vattenskida att segla pa istallet.
    Hos familjen arab gar livet som vanligt- i morse diskuterades det hogljutt i 45 minuter vilken youghurt sonen skall salja i sin snart nyoppnade butik. En san butik som det redan finns 35 stycken av i samma kvarter. Nej inte riktigt-sonen skall ha roda porrljusror for att kunderna battre skall kunna urskilja alla lackerheter i den fran Casablanca (35 mil)inkopta kyldisken.
    Sammanfattningsvis – har e toppen!!!!Ha det bra hemma. Kommer pa Sondag – Ensha Allah

anonym-anvandare svarade 23 år, 7 månader sedan 1 Medlem · 0 Svar
  • 0 Svar

Tyvärr, inga svar hittades.

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA