Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Ett bra flygbolag går i putten

• skejtar_henke

Medlem
    29 oktober, 2008 vid 08:12

Tur man inte beställade biljetter hos dom. Surt om man bokade biljetter igår och betalde. Lider med alla dom som gjorde det och inte får några pengar tillbaka…

• mjersen

Medlem
    29 oktober, 2008 vid 08:18

R.I.P sterling

• milkman

Medlem
    29 oktober, 2008 vid 08:39

Tjena, va bra att man var bokad med dom till DK imorn då!

• skejtar_henke

Medlem
    29 oktober, 2008 vid 09:50

ahhhh vad surt… Tur att det inte var längre då och dyrare..

• milkman

Medlem
    29 oktober, 2008 vid 10:01

Sant! Nu har jag suttit en timme i tfnkö för att få reda på ifall min Norwegianbiljett gäller eller ej. (För dom köper i sin tur tjänsten flygning utav Sterling).. Men det löser sig, i värsta fall får jag en dag att få nått gjort gratis 🙂

• mackan

Medlem
    29 oktober, 2008 vid 10:35

Tråkigt, läste det i diverse tidningar i morse. Tur easyjet finns kvar i alla fall. Ryan undviker jag helst

• sourra

Medlem
    29 oktober, 2008 vid 11:46

Det är dags för de reguljära tröttmössorna att göra det möjligt att förbetala extrabagage i samband med betalning av resa. Den godtycklighet som råder nu gör mig galen och får mig att föredra Ryan framför TAP – och så ska det inte vara.

• nundy

Medlem
    29 oktober, 2008 vid 15:13

FAN. Jag hade en gratis tur/retur biljett med dom inom europa tillgodo…

• skotten

Medlem
    29 oktober, 2008 vid 18:55

faaack they owe me 2000sek

• _sofia_

Medlem
    29 oktober, 2008 vid 21:50

and where are/was you going…

• lidde

Medlem
    29 oktober, 2008 vid 21:57

Köpte 2st biljetter igår till Paris med Sterling för 4100kr.

• skotten

Medlem
    29 oktober, 2008 vid 23:17

ahh no lidde.. crap man that sucks… does this mean our romantic naish weekend at disneyland is off? 🙁

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA