Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Ett heltidsjobb att hänga på steffo
-
Ett heltidsjobb att hänga på steffo
anonym-anvandare svarade 21 år, 6 månader sedan 21 Medlemmar · 29 Svar
-
Jösses va skönt att man inte är ensam. Måste faktiskt erkänna att man tillochmed varrt inne på surfbussen och spanat lite
Kommer man behöva re-hab längre fram?
Har precis skippat ett treårs förhållande så är det inte dax o smaska upp en steffo date sida
Henrik B <
Mitt namn står här, jag är inte anonym!!!!!Jaja, ska regga mig. Har Kicka fått tummen ur arslet så ska väl jag med…..
-
du har bara skrivit att det finns 1 sorts männsikor, 2 binärt blir 01
..haha fan vad nördig jag är!
-
öhhh nej 2 binärt är 10
exempel:
0 0 0 1 0
16 8 4 2 11 binärt är 01
exempel:
0 0 0 0 1
16 8 4 2 1/mister nörd
-
There are 10 types of people in this world.
Those who understand binary and those who don’t.
-
å fan..ett tag sen jag läste om det nu..trodde man läste från vänster till höger…..ber om ursäkt
-
Nej vad säger du Kicki? Binära tal? Finns det inte forum för sådant på nätet? Trodde detta var ett kite forum
-
Jag är aldrig inne på steffo. Det tycker jag känns tryggt. Jag läser inga inlägg, gör inga kommentarer och slösar inte nån dyrbar tid. Det är ju inte bara binärt, det är helt enkelt elementärt.
-
Binärt shminärt!
Lägg ner! Gå istället till något jävla teknolog och matematiker forum. Jag trodde ni var coola surfare, så fel man kan ha. Snyft! Patrikol visa var skåpet ska stå! -
Tja jag vet inte riktigt kanske Domän namnet http://www.nörd.se är ledigt? Ett sätt för dom att hitta likasinnade.
-
Som det konstaterats tidigare är jag ingen hjärnkirurg och jag fattar inget av det här binär snacket, och domän har jag aldrig hört talas om så jag måste vara cool surfare då?
Logga in för att svara.