Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Ett heltidsjobb att hänga på steffo

• rambo_johnson

Medlem
    16 oktober, 2003 vid 02:39

haaha fan du e miljöskadad

• anonym-anvandare

Medlem
    16 oktober, 2003 vid 06:42

Jösses va skönt att man inte är ensam. Måste faktiskt erkänna att man tillochmed varrt inne på surfbussen och spanat lite blush.gif Kommer man behöva re-hab längre fram?

Har precis skippat ett treårs förhållande så är det inte dax o smaska upp en steffo date sida grin.gif

Henrik B <

Mitt namn står här, jag är inte anonym!!!!!

Jaja, ska regga mig. Har Kicka fått tummen ur arslet så ska väl jag med…..

• leftcoaster

Medlem
    16 oktober, 2003 vid 07:47

du har bara skrivit att det finns 1 sorts männsikor, 2 binärt blir 01 wink.gif..haha fan vad nördig jag är!

• sidpiraya

Medlem
    16 oktober, 2003 vid 08:03

öhhh nej 2 binärt är 10
    exempel:
    0 0 0 1 0

16 8 4 2 1

1 binärt är 01
    exempel:
    0 0 0 0 1

16 8 4 2 1

/mister nörd

• corner

Medlem
    16 oktober, 2003 vid 08:22

There are 10 types of people in this world.

Those who understand binary and those who don’t.

• anonym-anvandare

Medlem
    16 oktober, 2003 vid 08:27

ja alla är vidriga / pontan

glass vidrig

• leftcoaster

Medlem
    16 oktober, 2003 vid 09:54

å fan..ett tag sen jag läste om det nu..trodde man läste från vänster till höger…..ber om ursäkt frown.gif

• superman

Medlem
    16 oktober, 2003 vid 09:55

Hehe och du ska bli ingenjör? grin.gif

• patrikol

Medlem
    16 oktober, 2003 vid 10:00

Nej vad säger du Kicki? Binära tal? Finns det inte forum för sådant på nätet? Trodde detta var ett kite forum cool.gif smile.gif

• wipeout

Medlem
    16 oktober, 2003 vid 10:11

Jag är aldrig inne på steffo. Det tycker jag känns tryggt. Jag läser inga inlägg, gör inga kommentarer och slösar inte nån dyrbar tid. Det är ju inte bara binärt, det är helt enkelt elementärt.

• kicki

Medlem
    16 oktober, 2003 vid 10:55

Binärt shminärt!
    Lägg ner! Gå istället till något jävla teknolog och matematiker forum. Jag trodde ni var coola surfare, så fel man kan ha. Snyft! Patrikol visa var skåpet ska stå!

• patrikol

Medlem
    16 oktober, 2003 vid 11:22

Tja jag vet inte riktigt kanske Domän namnet http://www.nörd.se är ledigt? Ett sätt för dom att hitta likasinnade. smile.gif

• davids

Medlem
    16 oktober, 2003 vid 13:04

Som det konstaterats tidigare är jag ingen hjärnkirurg och jag fattar inget av det här binär snacket, och domän har jag aldrig hört talas om så jag måste vara cool surfare då?

• anonym-anvandare

Medlem
    16 oktober, 2003 vid 13:06

blush.gif du är min*ler*

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Ett heltidsjobb att hänga på steffo

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.