Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Ett slag för NZ

• Ett slag för NZ

Publicerad av surfpunk på 30 juli, 2005 vid 16:00

Ni som gillar vågridning kolla in detta!.Jag var i NZ för många herrans år sedan tillsammans med en kompis…jäklar vad bra det va!.Som alternativ till de mer vanliga surfresorna typ Maui,Australien,Syd Afrika så kan jag verkligen rekommendera att prova på NZ.Schyssta locals,underbar natur,avslappnat,samt givetvis tokbra vågor…som man dessutom inte behöver slåss om!.Usch vad jag längtar tillbaks!!.

http://www.taranakiwaveclassic.com/gallery.htm#

anonym-anvandare svarade 19 år, 9 månader sedan 4 Medlemmar · 4 Svar
  • 4 Svar
  • gonadman

Medlem
    30 juli, 2005 vid 18:29

Jaha…jag skulle tippa på att det var en sisådär 12 år sedan? :0.

Dessutom kan man bara instämma. NZ, och kanske framförallt Taranaki har en massa att erbjuda. Surfingen går inte av för hackor den heller.

Jag sopar in en gammal bild från en tidig morron i Taranaki, precis utanför centrum.

• jakob_s

Medlem
    30 juli, 2005 vid 18:33

”Åå dra ått he….te”

eller vad säger jag…jag menar bara att det ser ”ok” ut..
    ..typ

• surfpunk

Medlem
    30 juli, 2005 vid 19:41

Jodå 12 år sedan var det…usch vad tiden går!,blir nostalgisk när man får se en sån bild,kanske börjar det bli dags för ett återbesök?.Vi syns väl i åsa när det går av nästa gång?.

• anonym-anvandare

Medlem
    30 juli, 2005 vid 21:02

Hur är vädret där? Är det sol och varmt vatten eller? ooo.gif

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Ett slag för NZ

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.