Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Ett stort tack till alla…
-
Ett stort tack till alla…
Publicerad av anonym-anvandare på 26 maj, 2002 vid 15:01som palla tar sig ner för att kajta i Habo Ljung i samband med invigningen av
Kitepower´s kitecenter. Totalt belv vi ca 20 pers på havet samtidigt och det är nog rekord för Habo. Det kommer att bli fler ”invigningar” i Habo under sommaren och redan nu spanar vi på en ny träff om ingen annan hinner förre.Tack än en gång och hoppas vi ses i Habo fler gånger…
//
HampePS. Tack Hugo ”MediaHoran” Ljungberg för att du lockade dit pressen DS.
anonym-anvandare svarade 23 år, 7 månader sedan 1 Medlem · 12 Svar -
12 Svar
-
jajemensan nöjd som fan e jag, fet bild i Sydsvenskan. fast det var ju en FET drake som kördes också…
/mediahoran
-
för oss som inte hade möjlighet att komma……när kan vi förvänta oss bildbevis??
-
ryktas om att artiklen finns online på en viss tidning också…
-
Wipika Inferno, rätt bra på bild faktiskt, jevligt go bräda för övrigt
-
Hej gubbar!
Var det ingen som tog några härliga bilder under invignings helgen, vore ruggigt kul och se.
En som aldrig kom ner, snyft!..Fred.
-
Well…
Det är säkert någon som har bra kite-action bilder från vattnet. Jag har i alla fall två från land…
Skoj träff med trevliga människor men lite för ”fint” väder. Nästa gång ska jag ha med mig större kite och TT bräda. Lååånggrunt och inte idealiskt för en nybörjare med directional…har givit mig en ny förståelse för uttrycket tvärstopp…Ha bra dagar.
/Johan -
bild nr 2, (kan man inte posta 2 bilder i samma?)
Falle försöker launcha ett träd…vadå duger inte Naish längre?
/Johan -
fan mycke kites i träden senaste dagarna, jag är inte bättre själv som körde utan leash och drog av chicken loopen(var lite överriggad…) kiten landade mjukt i en trädgård, hehe, tur att ingen var hemma dock… Hampe du gjorde en snygg landing igår också haha… skärpning…
Logga in för att svara.