Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Extrem sportkanalen…
-
Extrem sportkanalen…
Publicerad av anders_hoffman på 29 januari, 2003 vid 20:01Det var nå snack om den här på konfen för ett tag sen. Farsan börjar fundera på att köpa en boxer (för golfens skull), går extremsportkanalen att få då, eller?
Om inte, hur får man den då??/Anders
tabi svarade 22 år, 3 månader sedan 6 Medlemmar · 6 Svar -
6 Svar
-
Jag tror inte du kan få extreme sports med boxer.
Jag har den kanalen via canal digital.see ya
-
Finns det några bra surfspots på Lidingö Anders? Jag tänkte ha surfpremiär i helgen om det inte är för kallt.Det är väl isfritt runt ön?
-
När man har Boxer kan man väl få in Canal Digitals utbud? Just nu ingår ju extrem kanalaen i canal digitals familjepaket så man slipper pröjsa extra för den…
-
Extreme finns inte med i Boxers utbud – se http://www.boxer.se. Comhem har den, men jag måste säga att den inte är särskilt bra – om man inte gillar wakeboard, skateboard eller bmx förstås, för det är nästan det enda de visar..
-
Flera kanaler satsar på actionsport nu. Inte så mycket vinsdsurfing tyvärr. Kanske skulle öka vår lobbying.
”Viasat Sport kommer från 11 februari att sända actionsportprogram som producerats av ROC Media Group i samarbete med entusiaster. Programmen kommer att presentera skidåkning, snowboard, klättring, kanot och reseäventyr. Sändningstid är bästa möjliga eller 2000-2030 med repris på fredagen. Programmen kommer att sändas året ut.
Produktionsanavarig är Robert ”Jojje” Karlsson. Roc Media är ett produktionsbolag som är etablerat i Åre.”
-
tjo..!
Nej du, inte är det isfritt på Lidingö inte…! Bor längst ut nere vid vattnet! Där är det rätt sjyst med is, såg några som va ute och fiskade där igår! det va öppet ett tag där men sen frös det på igen! vid lidingöbron vet jag dock inte..! tror det e is där med faktiskt….! tyvärr…
Tobbe
Logga in för att svara.