Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Extremt Billiga Kites
-
Extremt Billiga Kites
Publicerad av anonym-anvandare på 19 april, 2002 vid 19:02Har ni sett vilka otroligt låga priser man har i Danmark?! Naish ARX 11,5 (2002) för endast 937 euro = 8500 sek!!!! Är det för att nya Naish X2 är på gång, eller?
I och för sig kostar en Wipika Airblast 8,4 (2002) inte mer än 912 euro = 8300 sek…Gå in på http://www.surf-swc.dk/site1.htm
anonym-anvandare svarade 23 år, 8 månader sedan 1 Medlem · 11 Svar -
11 Svar
-
Denna dansk. Visst kränger han billiga kites, men ha ni tänkt ett steg längre, garanti? Hur länge finns han kvar? Inte populärt hos Naish att han säljer till dessa priser, speciellt inte till andra länder. Naish har redan strypt flera av hans leverantörer. Sedan kan man bara spekulera i hur lagliga hans affärer är.
HH
-
Instämmer, jag har bara haft strul med denna snubben. Först tog det hundra år innan draken kom, sedan skulle man sätta in pengar på hans konto (hmmm) sedan ringer han och anklagar mig för att inte ha betalt. Inte nog med det, sedan skulle jag reklamera draken, han lovade mig en ny, istället fick jag en dåligt lagad drake tillbaka.
Suuuuuck -
Jag beställde två segel av dansken. Det var tre månader sedan och det har fortfarande inte kommit några segel.
-
skulle inte vilja påstå att de svenska leverantörerna är det minsta bättre. för mig tog det över 7 månader att reklamera min skärm.
-
Inte för att swc är mina favoriter, men Huber, att svara på sina egna inlägg är väl ändå lite lågt

IP… -
Alltså för bra för att vara sant…Jag får väl stå ut med Megascenes höga priser….nåja, så höga är dom inte 🙂 Några tusenlappar för världens kick är ändå billigt (fråga heroinisten)
-
pallar inte tjabbla om det här nu igen, hela danmark är ju billiga sadan, och det kommer smitta av sig på sverige, lagom snart
-
Samma IP visst men inte samma författare. Vad tror du om mig??
-
Okej, när det gäller swc tror jag faktiskt det kan finnas
två personer med dåliga erfaranheter vid samma dator.
Får be om ursäkt huber… -
Vet att anders har väntat lagom länge, dom har tagit sadan lång tid att leverera hans X2, tror han ljög om att han hade dom inne typ…
-
Jag vet ett flertal personer(inklusive mig själv) som har beställt drakar ifrån dansken, det har alltid fungerat smärtfritt, folk har även kunnat byta drakar vid reklamation etc utan några som helst problem… sen är det inte bara han som är billig utan rent generellt så är hela danmark mycket billigare på drakar(gäller windsurf prylar också) än sverige, det är bara att inse fakta och sluta smutskasta danskarna för det…
– just my two cent
Logga in för att svara.