Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing f-one Bandit III

  • jakobb

    Medlem
    3 maj, 2010 vid 15:36

    tror inte det finns någon?

  • haze

    Medlem
    3 maj, 2010 vid 16:58

    Någon i Göteborg var det förra året..

  • tolvsbo

    Medlem
    3 maj, 2010 vid 18:53

    tack för svar så långt

  • gonzo

    Medlem
    3 maj, 2010 vid 20:01

    hör med johan wagner i göteborg. det är han som har haft det innan men vet inte om han har det fortfarande. har inte sett till han på länge.
    commanderjoyahoo.hotmail.com
    Johan Wagner:0705209141

  • tolvsbo

    Medlem
    5 maj, 2010 vid 17:17

    tack igen, försöker med Johan

  • acemattias

    Medlem
    5 maj, 2010 vid 23:20

    Med risk att bli lynchad föreslår jag att du överväger att köpa från tex UK, skall du behöva vara detektiv för att hitta en svensk återförsäljare så är det tveksamt om denne kan erbjuda god service (reklamation/reservdelar).

    Kontaktade själv försäljaren för ett litet märke i sverige för några reservdelar, dom hadde ingenting, kontaktade märket i staterna och dom ville inte sälja direkt till mig utan hänvisade till återförsäljaren, va fan!
    Köpte alternativa delar från ett annat märke.

  • acemattias

    Medlem
    5 maj, 2010 vid 23:27

    Med risk att bli lynchad föreslår jag att du överväger att köpa från tex UK, skall du behöva vara detektiv för att hitta en svensk återförsäljare så är det tveksamt om denne kan erbjuda god service (reklamation/reservdelar).

    Kontacktade själv försäljaren för ett litet märke i sverige för några reservdelar, dom hadde ingenting, kontacktade märket i staterna och dom ville inte sälja direkt till mig utan hänvisade till återförsäljaren, va fan!
    Köpte alternativa delar från ett annat märke.

  • pontusande

    Medlem
    6 maj, 2010 vid 07:17

    Bandit III verkar go tycker jag… Var i Mauritius nyligen och då var det alltid folk med Bandit 3 som åkte snyggast och drog dom fetaste hoppen. Kanske på tiden att någon av våra svenska återförsäljare tar en titt på den?

  • skanepaul

    Medlem
    6 maj, 2010 vid 10:59
    pontusande;610194 wrote:
    Bandit III verkar go tycker jag… Var i Mauritius nyligen och då var det alltid folk med Bandit 3 som åkte snyggast och drog dom fetaste hoppen. Kanske på tiden att någon av våra svenska återförsäljare tar en titt på den?

    Jo, för det sitter ju i kiten… 🙂

  • acemattias

    Medlem
    6 maj, 2010 vid 11:50

    Precis, det skall tydligen vara en riktigt bra drake till det mesta, förutom just feta hopp.

  • pjoter

    Medlem
    6 maj, 2010 vid 11:53

    alla bandit jag har sett utomrikes har betett sig grymt bra! stabila å sett ut att flyga å svänga fint. De ägare jag pratat med har också varit riktigt nöjda så jag tror de e en riktigt fin kite. 🙂

  • tolvsbo

    Medlem
    6 maj, 2010 vid 14:13

    tänkt få möjligheten att åka snyggast själv :laugh:

    återkommer när jag fått veta om det finns någon säljare i sv.

    Dom har i alla fall en av de coolaste “reklam” video’s jag sett när det gäller wave

    http://manera.f-onekites.com/

  • pontusande

    Medlem
    6 maj, 2010 vid 14:36
    SkånePaul;610240 wrote:
    Jo, för det sitter ju i kiten… 🙂

    Jag menade snarare att dom som har lång erfarenhet och är duktiga vet vilken kite som är värd att köpa.

  • acemattias

    Medlem
    6 maj, 2010 vid 19:06

    Är lite förvånad över att den inte säljs här,

    det är en storsäljare på många andra håll och förutom utmärkt kvalitet och prestanda är det den snyggaste kiten med den stiligaste kanske mest påkostade marknadsföringen.

    Är det Habo maffian som håller gränsen? 😀

  • jagkallaspiotrellerpete

    Medlem
    6 maj, 2010 vid 19:17

    filmen är iaf världsklass

Sida 1 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing f-one Bandit III

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.