Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing fågelskådare/foilskådare

• walle

Medlem
    28 maj, 2006 vid 09:13

här e hans bilder:

• walle

Medlem
    28 maj, 2006 vid 09:16

krävande actionsport det där med fågel/foilskådning… man blir lite törstig.

• walle

Medlem
    28 maj, 2006 vid 09:19

fågel eller fisk?

• mrmille

Medlem
    28 maj, 2006 vid 09:28

=)
    Tror vi har en bild på en inverterad kite också. Ingen foil dock

• cortex

Medlem
    30 maj, 2006 vid 11:13

Walle, med tanke på att bilderna är från *din* kamera så är det ju rätt uppenbart vem det är som är fågelskådaren… 😉

Jag håller på och ladda upp bilderna från *min* kamera. Har massor av bilder av folk som hoppar fethögt med sina kites. Konstigt nog kom inte du med på ett enda av dem. He he.

/Kaj(Tech)

• mav

Medlem
    30 maj, 2006 vid 11:32

hahaha…. lol

• mrmille

Medlem
    30 maj, 2006 vid 14:55
    Cortex wrote:
    Konstigt nog kom inte du med på ett enda av dem. He he.

/Kaj(Tech)

Det beror nog mest iofs på att du inte hade ett teleobjektiv med dig i så fall då vi var på tjurudden när det brallade =)

Jag har nog några vackra bilder som kan rädda östgöta-/smålandskiters anseende i så fall 🙂

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA