Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Fan va gött det var idag! Pungdrag på Doggan.

• Fan va gött det var idag! Pungdrag på Doggan.

Publicerad av imported_borje på 19 april, 2003 vid 16:02

Kan inte bli bättre, årets första riktiga surf. Hade kunnat köra hur länge som helst, körde utan vantar, frös inte ett dugg. Vill bara säga att det var en fantastisk dag idag. Glad Påsk allihop, hoppas ni fick ett lika härligt påsksurf som jag fick.

Johan!! svarade 22 år sedan 3 Medlemmar · 8 Svar
  • 8 Svar
  • tabi

Medlem
    19 april, 2003 vid 16:17

kul att det är bra surf söderut iaf….! i sthlm va det kolugnt idag tyvärr….! men skärtorsdagen bjöd på sjyst surf! får leva på det ett tag!
    fick ett par stygn i benet samma kväll i samband med en fest så jag får ligga lågt med surfet nån vecka… eller blåser det bra tvekar jag inte en sek på att ge mig ut, bara att det kommer ta typ en halvtimme att få på dräkten… men då ska det som sagt blåsa bra!!

glad påsk på dig med! cool.gif

• JOHN_J_RAMBO

Gäst
    19 april, 2003 vid 16:40

Det va fan vad avis man blev här då tongue.gif
    Själv har man inte surfat en enda dag på hela mitt sista påsklov!! crazy.gif
    O andra sidan skulle jag inte kunnat hålla 10sek runt bomen
    utan att få kramp/ont tappa bomen, har en utavhelvetes tränigsverk i underarmarna sedan all stenlyftning blush.gif(ursäkta mitt ordval)finns inget annat sätt att beskriva det smirk.gif
    Kul att höra att någon fått sin dos av surf wink.gif
    GLAD PÅSK! cool.gif

• tabi

Medlem
    19 april, 2003 vid 18:19

men nu har du väl tränat upp dig tillräckligt så du kan surfa längre!? tongue.gif
    alla stenlyfting lär ju gjort sitt på armfronten!! nu kan du surfa i evigheter sen så fort du kan börja röra armarna igen! smirk.gif
    Man blir ju itne lite sugen när man höra Borje berätta om sitt surf!! cool.gif
    får se… hoppas det blir lite mer vind imorrn!!
    3 veckor kvar, sen tar jag körkort!!! cool.gif Va skönt det ska bli att inte va beroende av att ha nån som skjutsar en till surfet hela tiden! nu har det mest blivit att man surfar hemmavid… ingen möjlighet att prova nya roliga ställen! frown.gif
    Men snart, då jävlar ska det surfas ÖVERALLT!!!!!! cool.gif

• Johan!!

Gäst
    19 april, 2003 vid 21:19

Men mest synd är det ändå för mig:
    Jag fick idag tillbringa hela dagen i 2 meters vågor och 15m/s mitt ute på södra östersjön…
    I en j-la militärbåt med griniga befäl!!! Och det var inte första gången heller.

//Johan

• anonym-anvandare

Medlem
    20 april, 2003 vid 07:40

Var det på en veddetkork du var ute och gungade?

• Johan!!

Gäst
    20 april, 2003 vid 21:29

Ja det stämmer bra, en vedettbåt var det.
    Vi var för övrigt ute idag också med nästan ännu bättre förhållanden för vindsurfing…SUCK!!
    Tänk va gött om man kunde ta med brädan ut.

//Johan

• anonym-anvandare

Medlem
    21 april, 2003 vid 15:42

Såg er igår när ni gick igenom kanalen norrut. Var det inte kul på östersjön längre?
    Klagshamn var inte bra att surfa. Blåste 24 m/s i byarna när vi stack där i från igår.
    Existerar cappucino-klubben fortfarande?

• Johan!!

Gäst
    22 april, 2003 vid 21:56

Ja, söndagen var fördjävla blåsig. Det var ingen ide att vara ute för att det gick ändå inte att se ut i mer än några sekunder innan nästa sjö kom.

Cappucino-klubben måste ha upphört att existera för att den har jag aldrig hört talas om. Kanske något man borde återinföra?

Har du tjänstgjort på de (ironi)”vackra” vedettbåtarna eller?

//Johan

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Fan va gött det var idag! Pungdrag på Doggan.

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.