Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing FAn va sugen man ärpå att segla på Westcoast

• Knatte

Gäst
    10 september, 2004 vid 17:55

Grymt tongue.gif
    Var och när är detta? Vågorna var ju storlek större och det verkade ju inte vara småstorlekar på seglerna heller wink.gif

• karnan

Medlem
    10 september, 2004 vid 18:31

Tycker mig ha sett filmen förr, och då i en längre version. Minns jag rätt är det filmat utanför Öckerö. Kolla på ftp:n, den kanske ligger där. Trots att bildkvaliteén inte är sådär lysande är det en j-a känsla i rullen. Najs…

/Johan

• tdk

Medlem
    10 september, 2004 vid 19:03

Svar till:

Tycker mig ha sett filmen förr, och då i en längre version. Minns jag rätt är det filmat utanför Öckerö. Kolla på ftp:n, den kanske ligger där. Trots att bildkvaliteén inte är sådär lysande är det en j-a känsla i rullen. Najs…

/Johan

[/ QUOTE ]
    Bollskären kanske?!?!? Ser fiiiiint ut..

• kungdenknege

Medlem
    10 september, 2004 vid 21:21

Grymt skön musik – ”Kelvins Nr 01”?? Låt? Band? AMG ger nada..

• anonym-anvandare

Medlem
    11 september, 2004 vid 06:38

Kolla in http://www.kn1.info.se
    Där har du ett grymt band

• anonym-anvandare

Medlem
    11 september, 2004 vid 10:26

Hemsidan till Kelvins no 1 är :http://www.kn1.info.se

• anonym-anvandare

Medlem
    11 september, 2004 vid 13:51

Kan ingen avslöja var det är filmat. Utanför Öckerö? Vilken vindrikting? confused.gif

/Magnus

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA