Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing FAN VÄST I mynningen imon !!!!

• FAN VÄST I mynningen imon !!!!

Publicerad av niklas82 på 13 maj, 2004 vid 14:24

ÄR det nån som ska dit eller .. jag åker så fort jag ser att det blåser… kanske blir en session med Nian i äkta SA STYLE.. Mårten eller Piff o puff som alltid är med dej?.. smile.gif

härliga tider när vinden blåser västan…

samhansson svarade 21 år, 7 månader sedan 7 Medlemmar · 8 Svar
  • 8 Svar
  • graf

Medlem
    13 maj, 2004 vid 14:41

var ligger detta ?

• flip

Medlem
    13 maj, 2004 vid 14:42

Hahah piff kommer inte… han är Göteborg

• andi_j

Medlem
    13 maj, 2004 vid 15:09

Svar till:

var ligger detta ?

[/ QUOTE ]

Lagans mynning, en liten bit norr om Mellbystrand, en ännu större bit söder om Halmstad.

• niklas82

Medlem
    13 maj, 2004 vid 18:59

stället där allt händer… grymmt nice.. åkte 16 där idag.. taskit med vind men fick premiären för mynningen iallafall..

• jott

Medlem
    13 maj, 2004 vid 20:31
  • anonym-anvandare

Medlem
    13 maj, 2004 vid 20:48

Jag är där vid 10. Pappa Mårten!!!!!

• anonym-anvandare

Medlem
    13 maj, 2004 vid 21:05

Rackarns gossar, äntligen kommer västan och frusstar oss i nacken! Vi får se om vi pallar att åka ner annars kör vi en klassisk Dogge-dag!

Vi får höras under dan imorgon!

/Clabb

• samhansson

Medlem
    14 maj, 2004 vid 05:09

Fan vänta på mig……. Slutar 1200 sen kömmerr jau o nån te

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA