Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Farhult eller Jonstorp i morgon fre?

• folie

Medlem
    29 april, 2011 vid 15:12

Och i farhult suger det också duktigt

• tomw

Medlem
    29 april, 2011 vid 20:42

next year be seeing you guys up there and discovering the north shore of Skälderviken, when i become a local.

• nilsson

Medlem
    29 april, 2011 vid 20:55
    Larssa;653878 wrote:
    Vilket e bäst av Jonstorp o Farhult, eller någonannastans där ute?

Rak ost, Jonstorp, ju mer nord Farhult

• folie

Medlem
    30 april, 2011 vid 15:17

Äntligen-idag kom brisen!

• topy

Medlem
    30 april, 2011 vid 17:54

Kan bekräfta att brisen kom sent idag lördag då jag var förbi där( Farhult och Jonstorp) ( kitade ej)
    Vinden från nordost dog och sedan ökade det rakt in mot stranden. runt 6 m /s. med en 13 – 14 kvm hade man säkert haft roligt.
    Synd bara att det ska bli kallare nu. Det är inte säkert det blir någon bris då kanske?

• davids

Medlem
    1 maj, 2011 vid 08:15

Jag körde med min 9a i Farhult typ en timme.. Helt ok

• anders-2

Medlem
    1 maj, 2011 vid 15:45

Farhult funkade fint idag med! körde 13m2 med bra tryck!

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA