-
Farhult/Jonstorp?
Vart e bästa att köra på NO och e det platt eller våg?
Halva skälderviken borde ju funka?
Logga in för att svara.
Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Farhult/Jonstorp?
Vart e bästa att köra på NO och e det platt eller våg?
Halva skälderviken borde ju funka?
jonstorp funkar från NO till SO men blir tokbyigt ju sydligare det är. det är mycket plattt.
Farhult är från N till NV och inne i viken är det superplatt! men det fins en lömsk sten och om du driver upp kiten på land så är det taggtråd överallt *radical*
Ängelholmsviken är grym, funkar på alla riktningar, både vågor och platt
Larsa!
Jag och Harris skall ut idag efter 14, förmodligen till klitterhus eller farhult. Häng me! Skulle va kul o se dina nya kites!
Anders 0708-224466
Hallå!
Ja det hade varit kul att köra där ute, men vi var ett gäng som körde i Fortuna. En annan dag är jag gärna på. Fick testa min REV 13 och den var :laugh:
Logga in för att svara.
Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".
Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".
Surfzones app (PWA) har installerats.
Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

För att ge den bästa upplevelsen använder vi teknologier som cookies för att lagra och/eller få tillgång till enhetsinformation. Genom att samtycka till dessa teknologier kan vi behandla data såsom surfbeteende eller unika ID:n på denna webbplats. Att inte samtycka eller återkalla samtycke kan negativt påverka vissa funktioner och egenskaper.
Det uppstod ett problem med att rapportera detta inlägg.
Vänligen bekräfta att du vill blockera denna medlem.
Du kommer inte längre att kunna göra det:
Vänligen observera: Denna åtgärd kommer också att ta bort denna medlem från dina kontakter och skicka en rapport till webbplatsadministratören. Det tar några minuter innan processen är klar.