Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Farhult/Jonstorp?

• a-holm

Medlem
    12 oktober, 2007 vid 09:41

jonstorp funkar från NO till SO men blir tokbyigt ju sydligare det är. det är mycket plattt.

Farhult är från N till NV och inne i viken är det superplatt! men det fins en lömsk sten och om du driver upp kiten på land så är det taggtråd överallt *radical*

Ängelholmsviken är grym, funkar på alla riktningar, både vågor och platt

• anr

Medlem
    12 oktober, 2007 vid 10:08

Larsa!
    Jag och Harris skall ut idag efter 14, förmodligen till klitterhus eller farhult. Häng me! Skulle va kul o se dina nya kites!
    Anders 0708-224466

• larssa

Medlem
    12 oktober, 2007 vid 15:06

Hallå!
    Ja det hade varit kul att köra där ute, men vi var ett gäng som körde i Fortuna. En annan dag är jag gärna på. Fick testa min REV 13 och den var :laugh:

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA