Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Farstanäs (SWC) öppnar för säsongen

  • Farstanäs (SWC) öppnar för säsongen

    Publicerad av electric på 27 april, 2012 vid 14:00

    Härmed meddelas att Farstanäs nu öppnar för säsongen, dvs receptionsbommen kommer att vara öppen även på vardagar.

    För att komma till själva surfspoten behövs medlemskap i SWC (Södertälje Windsurfing Club) och nyckel till “vår” bom. För info kolla http://www.telgesurf.se eller PM:a mig!

    /Lars

    electric svarade 11 år, 10 månader sedan 2 Medlemmar · 2 Svar
  • 2 Svar
  • surfmad

    Medlem
    8 maj, 2012 vid 20:17

    Idag var det städkväll och fika på Farstanäs och det var fin uppslutning. Trots att det var ovanligt mycket vasshögar så gick det ändå hyfsat snabbt och städa stranden.

  • electric

    Medlem
    8 maj, 2012 vid 22:33
    surfmad;688011 wrote:
    Idag var det städkväll och fika på Farstanäs och det var fin uppslutning. Trots att det var ovanligt mycket vasshögar så gick det ändå hyfsat snabbt och städa stranden.

    Vi var faktiskt så många som 16 pers! (dvs halva klubben) – och så många har det aldrig i “modern tid” varit med förut! (Kanske en trend även för vindsurfingen?)

    Även eftermiddagen var lyckad, för mig i alla fall, ty jag hann vindsurfa ett par timmar i ökande vind innan strandstädningen började, vilket framgår av den riggade brädan på bilden nedan 🙂 . (Och mer vind, dvs mer vindsurf, blir det i morgon onsdag! Säsongen ÄR verkligen här på allvar!)

    /Lars

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Farstanäs (SWC) öppnar för säsongen

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.