Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Felicia 2år söker kitekompis…..

• Felicia 2år söker kitekompis…..

Publicerad av mcdplb på 22 juni, 2007 vid 08:20

….eller rättare sagt Felicias föräldrar undrar om det finns några andra som kitar i södra Sverige som har barn i åldern 1-4 år? Har haft ett uppehåll med kitesurfing sedan vår lilla dotter föddes. Nu vill vi komma ut ”Hela familjen” och det är säkert lättare om vi får kontakt med någon annan ”Kitefamilj” som tar barnen med sig till Beachen….

Kontakta oss eller tips om var ni håller till emotages gärna 🙂

psychonauten svarade 18 år, 5 månader sedan 5 Medlemmar · 5 Svar
  • 5 Svar
  • walle

Medlem
    22 juni, 2007 vid 08:38

har en tjej på 3, killar på 5 och 7 och en till kommer i sept/oktober…
    men jag/vi kanske inte e just i södra sverige så ofta.

Men Öland, Gotland (sambon e från Gotland…) är vi ofta i/på sommartid, en och annan tur till Varberg blir det också.
    Annars blir det Båstad nästa helg om det blåser.

Så om ni ska till Öland/Gotland/Östergötland/Småland pm:a bara så kan barnen leka!

• skotten

Medlem
    22 juni, 2007 vid 09:13

ahh Congratulations Walle, good going mate.

we looked after an awesome kid last summer, put him in one of our kitebags to keep him warm, cant remember who he belonged to though! :/

• walle

Medlem
    22 juni, 2007 vid 09:20

…man måste ju säkra kitesurfingens framtid 😉
    men efter 4 får det va bra, nu åker gummit på 😀

• jonasm

Medlem
    22 juni, 2007 vid 16:08

Tjena,

jag och min fru Maria kitar båda två. Vi har en 2 åring (Måns) och en till på gång i augusti. Så denna sommaren är det bara jag som kitar…

Vi har ett sommarhus i Lerberget, strax norr om Helsingborg. Vi är också i Båstad och Malmö en del på sommaren. I juli är vi nere i två veckor (första två) och sen blir det tre veckor i augusti.

Vi brukar kita vid mynningen, Hbg kitebeach eller i habo…beroende på var vi är.

Håller med om att det vore kul med sällskap så låt oss höras om ni ska ut i sommar!

Jonas
    070 605 11 97
    [email protected]

• psychonauten

Medlem
    22 juni, 2007 vid 16:35

My family line ends with me.

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA