Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Fetaste o senaste brädan….

• nilsson

Medlem
    7 oktober, 2003 vid 05:40

Hej Staffan, här är lite info!
    Storlekar: 110, 120, 130, 137, 142, 147, 157.

Pris: för regular modellen: 7650:- för alla storlekar utom 157 som kostar 7820:-

Pris: för pro carbon modellen: 8350:- för alla storlekar utom 157 som kostar 8520:-

Alla priser inkluderar: moms, G10 Fenor, footpads, ”Da Kine Primo” footstraps och stainless steel hardwear.//Mvh Bengt

• nilsson

Medlem
    7 oktober, 2003 vid 05:42

P.s glömde du väljer färg, vilka stropp håll du vill ha, mängd och placering! D.s

• kitelife

Medlem
    7 oktober, 2003 vid 07:45

hehe låt dom inte skrämma dig! bara hugg tillbaka argue.gif

Ps. fast ta’t lungt med reklamen den e lite störande Ds.

• nilsson

Medlem
    7 oktober, 2003 vid 08:16

Silence the Violence! är den enda tystnad jag känner! men du har rätt angående reklamen, tänker endast besvara direkta frågor som ovanstående fråga, eller förmedla nyheter, angående Underground och Globerider, men i övrigt lägga det på säljes! Även gamla hundar kan tydligen lära sig sitta//Mvh Bengt

• anonym-anvandare

Medlem
    7 oktober, 2003 vid 08:43

hur mycket väger 130 inklusive allt? både pro och den vanliga modellen?

• anonym-anvandare

Medlem
    7 oktober, 2003 vid 09:19

Ett dåligt men ärligt svar är inte en aningen! Och jag har bara sett procarbonen själv, det enda jag använder, men jag har aldrig kännt en lättare bräda, men du får gärna komma och prova en bräda, har dock ingen 130, då man själv skall bestämma fotställning etc. om man vill, vilket även det sparar vikt, finns även med rek. borrning, men ring gärna för mer info 070-941 47 91//Mvh Bengt

Sida 3 av 3

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Fetaste o senaste brädan….

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.