Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Fets 8/9 Malmööööö

  • tetras

    Medlem
    14 september, 2007 vid 12:44

    @HugeO 414897 wrote:

    Jag har faktiskt kitat med Tetras för länge sen, back in the days med Björn Smedman, jag hyser inget agg! Var inte du polare med Niklas Rudefelt (foto nicke) ?

    Jo Hugo, du är nog den enda (möjligen någon annan också) av alla här på forumet som jag känner igen från den gamla goda Wipika tiden. Vad beträffar Niklas Rudefelt så vet jag inte, men sätt in ett foto på honom så får vi se.

  • hugeo

    Medlem
    14 september, 2007 vid 12:54

    http://www.nicklas.se

    Nicklas Rudfell, duktigt fotograf som fan

  • skotten

    Medlem
    14 september, 2007 vid 13:09

    @tetras 414896 wrote:

    ”To be a Pussy”, amazing how that has got stoked to peoples mind, I wonder how many besides the Scots man that would have reacted if I instead wrote “to be a wanker” or “to be a tosser” that more or less have the same meaning.

    yeah I kinna used that one and my “limited” (everyone knows it isnt) swedish back at ya huh…

    Anyway,

    Hugo has told me you are actually not a bad bloke, many times.. I have also recieved (a) hate mail discribing my attitude towards you and your wife (?) as a bit over the line.

    I would like everyone to know that I have sent Tetras more than a few PM’s that are nice, and genuinely believe we dont hate each other. I am only making these posts to keep this thread going.. we all need a laugh dont we?.

    Anyway Tetras, Sorry if I seemed a little more enthusiastic than the others in the battle of “wits” (if we can call it that) and if in any way I extended my jest further than you, I am truely sorry, it is out of order.

    I honestly thought you were in here to have a laugh at the expense of the younger guys by winding them up, cos I didnt see many posts telling us of the “old days”.

    Truce?

    Skotten.

  • tetras

    Medlem
    14 september, 2007 vid 13:54

    Don’t worry Scots man, with you it has always felt a little bit like a twinkle in one’s eye and I have truly enjoyed our battles of “wits”. However with some others you feel a true wrath and then it is time to stop before it’s getting out of hands. So to anyone that feels heart or insulted by any of my contribution to this forum I’m truly sorry and I apologise for any hurt feelings. I will try to be a nice guy from now even if it is kind of boring.

  • maddelajn

    Medlem
    14 september, 2007 vid 14:34

    Shit!! Ni är ju värre än brudar!

  • tetras

    Medlem
    14 september, 2007 vid 15:44

    @Maddeläjn 414933 wrote:

    Shit!! Ni är ju värre än brudar!

    Tja, du kanske aspirerar på att ta över som slagdängare här på Steffo? Men efter som du är tjej så kommer åtminstonde hälften av alla testosteron stinna unga män (och där är många av dem) göra allt vad de kan för att få en “date” med dig istället oberoende vad du skriver.

    “….but either or perhaps you are in for the ride of your life”

  • krillan82

    Medlem
    14 september, 2007 vid 21:20

    @Maddeläjn 414933 wrote:

    Shit!! Ni är ju värre än brudar!

    Ja vad säger du Madde. Kan vi inte hitta på någott nån kväll?

  • eddie

    Medlem
    14 september, 2007 vid 22:32

    @tetras 414942 wrote:

    Tja, du kanske aspirerar på att ta över som slagdängare här på Steffo? Men efter som du är tjej så kommer åtminstonde hälften av alla testosteron stinna unga män (och där är många av dem) göra allt vad de kan för att få en “date” med dig istället oberoende vad du skriver.

    “….but either or perhaps you are in for the ride of your life”

    Tetras, Tetras, Tetras!
    All heder åt dig för att du är så genuint dig själv.
    Du måste konstant ha ont i magen eller någon annan åkomma eftersom du alltid är så bitter. Du kan liksom inte sluta basha din omgivning.
    Om du nu tycker att allt och alla på och i detta forum är så evinnerligt tråkiga, otrevliga etc. Varför skriver du då så många inlägg?

  • krillan82

    Medlem
    14 september, 2007 vid 23:17

    @Eddie 415059 wrote:

    Tetras, Tetras, Tetras!
    All heder åt dig för att du är så genuint dig själv.
    Du måste konstant ha ont i magen eller någon annan åkomma eftersom du alltid är så bitter. Du kan liksom inte sluta basha din omgivning.
    Om du nu tycker att allt och alla på och i detta forum är så evinnerligt tråkiga, otrevliga etc. Varför skriver du då så många inlägg?

    Du om nån e bitter, har träffat dig ett par gånger på stranden och tyvärr även på andra ställen. Och var gång försöker du övertyga mig med din överklass menalitet. Nä du Eddie kanske da att ta tag i ditt liv. Det funkar inte att ha taskig atityd och vara ivägen med dina jävla prada kites.

    men innerst inne så vet du nog att jag älskar dig.

    Puss på dig snutte putte. drick ett par paraplydrinkar för mig med.

  • eddie

    Medlem
    14 september, 2007 vid 23:42

    Gå och lägg dig i korgen igen…!!
    Jag skall ta hand om dig när jag kommer hem.

  • krillan82

    Medlem
    15 september, 2007 vid 07:49

    ååååå eddie ingen kan ta hand om mig på det speciella sättet förutom du. usselipuss

  • johanw

    Medlem
    15 september, 2007 vid 08:11

    hahahha när kommer du hem eddie?

  • tetras

    Medlem
    15 september, 2007 vid 09:00

    @Eddie 415059 wrote:

    Tetras, Tetras, Tetras!
    All heder åt dig för att du är så genuint dig själv.
    Du måste konstant ha ont i magen eller någon annan åkomma eftersom du alltid är så bitter. Du kan liksom inte sluta basha din omgivning.
    Om du nu tycker att allt och alla på och i detta forum är så evinnerligt tråkiga, otrevliga etc. Varför skriver du då så många inlägg?

    Jo du Eddie, jag mår fantastiskt bra men vad vore livet om alla tyckte det samma om allting. Missförstå inte tonläget, det blir så mycket roligare om vi kan hålla engagemanget på topp, tycker du inte? Jag har all respekt för alla som har en åsikt och visar den, positiva som negativa.

  • wiken

    Medlem
    15 september, 2007 vid 09:28

    @AKA_KALLE 414898 wrote:

    Var var du påväg idag martin? Vi tänkte ju plcoka upp dig men du var väck

    va på väg ut till habo. engagerad bussåkare vettu! Tack för omtanken annars 😉

  • eddie

    Medlem
    15 september, 2007 vid 13:27
    JohanW;415110 wrote:
    hahahha när kommer du hem eddie?

    Usch fy… jag flyger hem den 25e. Sa jag borde vara hemma till den 26e, eftersom jag borjar jobba da. Isch…
    Vill inte hem… inte alls faktiskt.

Sida 14 av 18

Logga in för att svara.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Fets 8/9 Malmööööö

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.