Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › FETT LADD SYDKUSTEN IMORGON
-
FETT LADD SYDKUSTEN IMORGON
Publicerad av mackan på 31 augusti, 2004 vid 20:2414-18 m/s o 3 meter böljehöjd. oooo va traudet det kommer bli…
dirk_diggler svarade 21 år, 3 månader sedan 11 Medlemmar · 20 Svar -
20 Svar
-
Så fort jag lärt mig lite bättre så kommer jag att bo där fan va gött det låter!
-
jupps det ser bra ut när kitesurfingen når sin gräns så börjar windsurfingen
-
Tycker det brukar vara endast några få windsurfare ute när det blåser 15 eller mer!
-
jupp jag hakar på rambo imorron ska det blåsa på och jag förmodar att det kommer vara en del folk ute på det blå
-
Mackan bor i Abbekås så jag förmodar att det är i näheten.
-
precis, gräns?
Vi vet beviseligen att vi kört en eh7 wave med 27m linor i 21m/s så det borde la gå en bete till med 20m linor.. Jäkligt svårt att vända och samtidigt hålla sig på vattnet dock
-
Nybrostrand, ca 1 mil öster om Ystad. Se m-kiteboarding.com o kolla spotguide… Eller ring mig 0705533337. Regnar lite nu men ser ut att klarna upp från väster. Är vi inte där så e vi nog o vågsurfar vid Kåseberga hamn. Jag o Kase kör ut runt 10.
-
fan att man ska va sjuk nu när det e gött väder.. fan mackan .. jag kommer nästa gång det blåser bra så får vi käga litta mackor meee.. =)
-
jadå luddeman. maltes mackor e gutt. blåste kanske lite väl mkt för dig idag. var litta överriggad på 7 emellanåt trots bara 20m linor…
Logga in för att svara.