Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing FETT LADD SYDKUSTEN IMORGON

• yaqup

Medlem
    1 september, 2004 vid 18:22

man får väl ta o börja knega på riktigt så man kan köpa en liten wave. jag o jako har pendlat mellan hopp o förtvivlan när bilen gått i ett mellan jako residence o hamnen. schuukt jobbit.

• skanepaul

Medlem
    1 september, 2004 vid 22:07

Ja, vilken kvällsession det blev, rastade sjuan rejält, gött!! Låg runt 12-13 m/s, och så ser man inlägg ibland där folk säger att dem kan hålla sin 12 i sådana vindar (iofs kanske på helt platt vatten, det var det ju inte här direkt! smile.gif), kan säga att jag kunde inte hålla min X4 12 varjefall.

• patrikol

Medlem
    2 september, 2004 vid 00:02

Fria fantasier men det låter väl tufft! 14 i 18 typ visst säkert! smile.gif

• luuddee

Medlem
    2 september, 2004 vid 08:38

fan. jag kunde åkt bakom dej med bogserlina mackan..

• dirk_diggler

Medlem
    2 september, 2004 vid 17:01

förstår inte riktigt vad folk menar med att ”hålla” en kite. är det att man kan ha den i luften bara? jaja, frågan är ju hur kul det är å åka(!) med en 12a i dom vindarna

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA