Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Fett stort i apel idag måndag

• Fett stort i apel idag måndag

Publicerad av robrox på 23 juni, 2008 vid 21:11

Jag vet att det är kitebilder men vafan lite credit ska han ha för att segla i den vinden fett tycker jag iaf 🙂

Stack ner strax innan 21, hoppades på att nån var kvar ute idag. En ensam kitare hade lekstuga i vad jag tippar på strax under 20m/s. Fick tips om att det var Hans Fahlen men det låter jag vara osagt. Sjukt bra kitat iaf såg riktigt soft ut trots vinden. Det ligger ett gäng bilder på http://www.stoneandwater.nu blev lite skakoskärpa i diset och vinden men håll till godo ändå.

musclecaesar svarade 16 år, 10 månader sedan 5 Medlemmar · 6 Svar
  • 6 Svar
  • ola-h

Medlem
    24 juni, 2008 vid 09:30

Snygga bilder. Visst är det Fahlen (Henrik dock, inte gamla puckelproffset och sedemera programledaren Hans)

• robrox

Medlem
    24 juni, 2008 vid 13:06

Hahahaha fan att jag aldrig ska få rätt med de här namnen 🙂 Tack Ola 🙂

• basse

Medlem
    24 juni, 2008 vid 13:30

Ha ha ha.. Hans… 🙂

Jääklar vilken juste flattop han lagt till sig med den där Hans!

• robrox

Medlem
    25 juni, 2008 vid 05:47

@Basse 477356 wrote:

Ha ha ha.. Hans… 🙂

Jääklar vilken juste flattop han lagt till sig med den där Hans!

Kommer aldrig skriva ut något mer namn här 😉

• bopung

Medlem
    25 juni, 2008 vid 08:52

jag tror hans har lärt sig kiting från svärmor lill-babs. om jag inte har fel kommer vi att få se lill-babs dominera i årets wave classics!!!

• musclecaesar

Medlem
    27 juni, 2008 vid 17:23

Var själv nere en sväng vid 19-20 tiden.
    Tog fram vindmätaren och den visade 16m/s som minst, 20m/s medelvind och 23m/s i de värsta byarna under den minuten jag mätte….

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Fett stort i apel idag måndag

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.