Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Film
-
Film
Publicerad av inge på 24 augusti, 2004 vid 08:10Hej!
Tycker att det är dåligt med nya filmer på FTP:en!!
Ingen som filmat något från helgens pansar trycker i Varberg?Mer surffilm åt folket..
/Joakim
don_cavalli svarade 20 år, 8 månader sedan 15 Medlemmar · 41 Svar -
41 Svar
-
Jag har lagt upp en ny film på min hemsida, filmad och redigerad av HCH.
Klicka på länken nedan i min signatur så kommer du dit.
/CC -
Nice…
Är det från läjet i lördags?
Själv var jag där i fredags och körde. Hörde då U2 med A beautiful day på radion på vägen ner i bilen… ahh man får rysningar…
/Joakim
-
jag kommer redigera upp en snutt från grönis i söndags i dagarna men får se om jag lägger upp den på ftp:n eller om jag låter det vara tills jag ahr klabbat ihop hela hösten.
-
Knatte
Gäst24 augusti, 2004 vid 10:10Jag har lagt en fil i incomming från helgens segling. Men det handlar inte om vågsegling i Varberg utan något mer basic.. Väntar bara på att den hittar vägen in till ”nya mappen” Men det är mitt förstlingsverk, gjord med videofunktionen på en digitalkamera, så det finns nog vissa tekniska brister osv..
-
Här kommer en liten rulle från i helgen.. första filmbygget, så förvänta er ingen top produktion!!
-
Filmades en hel del av ”Frippe pruductions” med crew i Apelbay i helgen. Mycket material som ska klippas och redigeras sen ska ju musik på oxå. Rykten går att Frippe har en hel del att stå i just nu, men filmen kommer. Hav tålamod gott folk.
-
Knatte
Gäst24 augusti, 2004 vid 14:19Inlägg raderat av Knatte
-
JOHN_j_RAMBOO
Gäst24 augusti, 2004 vid 14:25funkar för mej mä seru
128meg?!?!?1
-
JOHN_j_RAMBOO
Gäst24 augusti, 2004 vid 14:28gyt mä lite film
Såg den precis, grymma djumps..enfotade backloopen var feeeeeeeeet!
Men fan va taski variation de vatror fan jag såg mej plana förbi i nån sekvens..haha!
-
Knatte
Gäst24 augusti, 2004 vid 14:29Japp!
Kameran använder ju Quick Time och jag fick inte till ”komprimeringen”
Men jag studerar en ”dummies bok” nu och hoppas på mindre format nästa gång
Hr du tips, så är du mer än välkommen -
JOHN_j_RAMBOO
Gäst24 augusti, 2004 vid 15:38eh fy fan, inte för o vara taski..haha.
Men vilken jävla dålig film
inte en enda gipp, ingen musik, bara massa ”headbängs” genom hela filmen.
hehe..Take some responsible för fään, här har man suttit i 1 timma o laddat ner 128meg skit!
Men de såg ut o gå rätt fort endå,haha!
-
Var det från beerlanda i lördags?????
Inte för att jag tänker ladda ner den från min dator, men ändå!!!!!!! -
Huga! här har vi en speed junki!!
En lite knuff till och du skulle lätt ha lyft och aldrig landat igen, surfarn som du körde ikapp såg ju mer eller mindre ut att stå stillDet vore coolt om du kunde matcha loggen från GPSen och klippa in en ungefärlig hastighets angivelse i någon kommande film!!!
-
Knatte
Gäst24 augusti, 2004 vid 16:56Det är från Björlanda i lördags..
Jag jobbar på en ny version just nu, efter Rambo’s kontruktiva tips.
128 Mb är lite i största laget.
Att det skakar lite kan jag inte göra något åt, eftersom kameran sitter på huvudet. Musiken är på gång!
Sitter just nu och klurar på, hur jag skall få Adobe Premier att spara filerna i mindre (effektivare) format.
Ideer tas tacksamt emot
Logga in för att svara.