Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Film 2
-
Film 2
Publicerad av anonym-anvandare på 28 december, 2004 vid 18:46eriksson svarade 20 år, 4 månader sedan 7 Medlemmar · 9 Svar -
9 Svar
-
satan så gutt det ser ut.
big up för webbaserad filmvisning med! -
Filmen er et sammendrag av surf rundt I norge i høst. Hvasser, Drøbak, Lista og Stavanger…
-
Martin,
hvor (minutter/sekunder) i filmen er det fra Hvasser? Interessert siden svigersene bor på Nötteröy og jeg aldrig har surfet ute på Tjöme-området. Jeg var ute og sjekket en dag i august med +15m/s SV men jeg såg ikke en kjeft. Var vel antagelig på feil sted…
-
Hei Niclas
Kult. Stedet vi seiler på heter sønstergård og ligger helt syd på Hvasser. Det går en smal vei til høyre på toppen av bakken før du kommer til kirken. Det er også et lite skilt der. Hele starten av filmen er filmet der. Kommer du på besøk så slå et signal.
-
E’kke de en veldig humpete vei, full med veibuler og deretter grusvei full med dumper? Deretter en parkering og typ 3-500 meter ner til vannet (som er en bukt som ligger helt i le ved SV)?
Det var ved den parkeringen jeg stoppet og såg hvordan bölgene slog flott langt ut, men det virket ikke helt lett tilgjengelig (först le-seiling i 200 meter, deretter fullt ”ös”. Hvis noe går i stykker så ender man ju opp ved Moss!
Men det er der altså?
Jeg får vel ringe en gang framåt påske…
Logga in för att svara.