Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Film: Åsa yttre rev med headcäm…
-
Film: Åsa yttre rev med headcäm…
Publicerad av lars_k på 4 september, 2005 vid 06:52Har snabbredigerat lite klipp från förra söndagen. Försöker visa goa känslan av att sticka ut där en tidig morgon…..
Det var lite vind, slöa vågor och knappt ridbart men gött ändå. =)Ligger här, 47 Mb:
http://ftp.surfzone.se/pp/showphoto.php?photo=783&sort=2&cat=2&page=1lars_k svarade 19 år, 8 månader sedan 6 Medlemmar · 11 Svar -
11 Svar
-
Knatte
Gäst4 september, 2005 vid 10:10Kan du inte lägga upp den/skicka över filmen till : http://extremfilmer.junkshop.nu/
istället??
Skickar du över den via FTP:en så tar det bara några minuter och sedan ett PM till Gurra, så är det klart
Steffos film lina är inget vidare just nu. Skulle ta ca 3.5 timmar att tanka ner filmen. Det orkar inte jag vänta på i allafall -
tack. blir bra att titta på ikväll när jag avnjutit utlovade 8-12 i eftermiddag…
-
Härligt att se Lasa.
Hänger med nästa gång. Kan ju alltid ta AB+’en första gången. He he….Har brorsan nya segel eller?
-
Japp, häng på. Hoppas det blir en dag med VSV 4.0 snart =)
Brorsan beställde 3st Gaastra Poison 04 av Keppler men det blev visst lite fel så han fick 05:or istället för samma pris…den grisen…. -
Svar till:
Japp, häng på. Hoppas det blir en dag med VSV 4.0 snart =)
Brorsan beställde 3st Gaastra Poison 04 av Keppler men det blev visst lite fel så han fick 05:or istället för samma pris…den grisen….[/ QUOTE ]
Det är han värd!! Hela familjen blev väl glad… nu behöver han inte byta på ett tag.
-
Go rulle, bästa sekvensen är nästan när du tittar på de andra när de vågrider. Man får inte riktigt feelingen när du kör själv(inget ont om din vågridning
). Simma ut med skiten på huvet och lägg dig som ett stycke drivved vid brytet
Det kan bli bra material + en dyr historia. Fortsätt filma, alltid kul att se!
-
Ja. Det var nog för små vågor för att man ens ska uppfatta att man rider. Vid 4.5 och mer är det över gubbe, då blir det helt annat!
Var sjysst att sitta på en sten och vila ute på ön och filma på nära håll…det ska jag göra fler gånger. -
Härlig film. Det var MYCKET intressant att få se Åsa på så nära håll. Jag vill gärna att du gör en film till då det blåser lite mer och se stället leverera helt.
Hur som helst så finns den för nedladdning här efter önskemål. Det är bara att slänga upp alla filmer ni gör. Det har ju blivit så roligt nu när fler och fler filmer skapas från olika spots i Sverige.
-
Gött. Nästa film ska bjuda på feta vågor. Det lovar jag =)
Logga in för att svara.