Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Film från Halmstad i fredags!

• gurra1978

Medlem
    1 november, 2006 vid 11:59

Kul att se Börje. Jag är avundsjuk på den där lyckosamma själen 😉

Du börjar bli bra nu på film tycker jag verkligen.

PS: Jag skrev lite om Dogge på http://www.kulingvarning.nu

• imported_borje

Medlem
    1 november, 2006 vid 14:14

Tack!

Synd bara att inte vinden höll sig längre i Ringenäs.
    Men det verkar komma NV-vind snart igen, då får du tanka bilen och komma ner 🙂

• Oregistrerad

Gäst
    1 november, 2006 vid 15:04

Jag gillar miljön. Gött med industrikänsla, ingen djävla fånig söderhavsö här inte. Seglingen är naturligtvis också skön…..

• lars_k

Medlem
    1 november, 2006 vid 16:17

Jäklar, Dogge såg helt grymt ut! Cleana, bajsbruna vågor som bara matade på…med hamnens fula silos i bakgrunden. Najs! 🙂

• frippe75

Medlem
    1 november, 2006 vid 16:54
    Borje wrote:
    Från den ”riktiga” stormen. Filmat från Dogge samt Ringenäs.
    Finns under film på http://www.surfshopen.se/

Tyckte att detta var en mycket bra film. Tempot inte så uppskruvat utan långa sköna rid-klipp… Samt inte allt för inzoomat.. inte skakigt..

GRymt!!

Fast Metallica… är det surf? 🙂

• imported_borje

Medlem
    1 november, 2006 vid 18:24

Dogge är inte så film/foto vänligt då man kommer så långt ifrån, men det var kul att ni gillade filmen! OBS, det var max inzoomat med den kameran vi använde, bara 10x zoom 🙂

• danneman

Medlem
    1 november, 2006 vid 19:02

Jävligt skön!

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA