Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Film från Secret Kabusa klar men….

• patrikol

Medlem
    14 oktober, 2003 vid 20:08

Härligt att se grabbar mer sånt så att man blir inspirerad att fortsätta fast att man svär varenda gång man promenerar ”walk of shame” tyvärr alldeles för mycket av den varan just nu. smile.gif

• gangsta_erik

Medlem
    14 oktober, 2003 vid 20:51

i A, typ 150 m från dig, fett! känns inte helt ok att rambo stryker runt utanför dock, man är ju rädd för att vakna med kniven mot strupen. Hahaha då har jag tankat både det ena och det andra från dej på ludc grin.gif

• mozzy

Medlem
    15 oktober, 2003 vid 06:47

Och om man inte har tillåtelse att komma in på ftp´n då? Hur gör man då?

• anonym-anvandare

Medlem
    15 oktober, 2003 vid 08:38

fan vad du är grym rambo, singel? grin.gif synd ni inte kunde filma lite närmare.

mvh gustav

• gugge

Medlem
    15 oktober, 2003 vid 09:02

Snyggt!

Jag tyckte jag skymtade en LiftAss i bakgrunden. Coolt!

• anonym-anvandare

Medlem
    15 oktober, 2003 vid 09:17

Svårt att stå på djupt vatten med kameran…har inget undervattenshus heller…

Paul Team Taggtråd

• rambo_johnson

Medlem
    15 oktober, 2003 vid 10:51

ok NYA BANANER pallar inte ha kvar filmen på ftpn min från o med nu ligger den här

http://www.kiteboarding.se/Secret%20Kabusa.wmv

ha det gött gubbar

• wipeout

Medlem
    15 oktober, 2003 vid 11:15

Nice spot smile.gif

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Film från Secret Kabusa klar men….

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.