Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Film från stormen förra veckan – Öland/Grönhögen
-
Film från stormen förra veckan – Öland/Grönhögen
Publicerad av anonym-anvandare på 18 augusti, 2003 vid 19:26Här är en liten film från Grönhögen på Öland från i torsdags förra veckan. Det blåste närmare 20m/s. Filmen är på 16MB och finns HÄR
/Henke
surferic svarade 21 år, 8 månader sedan 11 Medlemmar · 19 Svar -
19 Svar
-
Vilken codec har du använt – kan inte titta på filmen men är grymt sugen på att se Grönhögen visa sig från sin rätta sida!
-
Jävligt fett. Där skulle man vilja surfa nån gång i höst =)
-
JOHN_J_RAMBO
Gäst18 augusti, 2003 vid 20:15a det var jävlar va gut det ser ut
MERA!!!!!
-
Du måste tanka RealPlayer för att glutta på filmen.. den va ruggit bra, blåste lite för mkt för mig men de skulle varit roligt att kolla
-
Härligt att se så många som försöker göra om mitt konststycke att sänka riggen.( Sänka rigg ) Ni är inte riktigt där än… men det är riktigt fina försök!
Kul att man som nybörjare startat en sådan trend.Ser helt otroligt häftigt ut. jag vill me
/sunken
-
jaha henke. nu har skolan börjat igen och jag kan börja stjäla kameror. bara att invänta nästa storm då.
otroligt sugen på att filma. i väntan på pengar till vågis.
-
Tack ska Ni ha….
Han som skötte kameran surfar inte….??
Bra jobbat av kamera killen/tjejen
hadé
mats -
-
Det kan aven vara skont med en film som man ”slipper” musiken i sa att man far hora vinden for en gangs skull. Da far man en battre kanskla for hur mycket det blaser
/malun – idag utan prickar
Logga in för att svara.