Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Film med sk8-surf

• styret

Medlem
    29 april, 2005 vid 11:31

satan vad gutt.
    ja det blir nog att sätta borret i brädan.

hur ballt som helst verkligen.

• bergelin

Medlem
    29 april, 2005 vid 11:41

Hahaha.. Den var ju klockren!!! Shysst att komma i 50 knyck och sen kommer man in pa kullerstensgatan, nice med en katapult in i ett cykelstall! cool.gif

Respekt!

• brickan

Medlem
    29 april, 2005 vid 12:38

Fan jag tycker det svårt att köra i 60 utan segel med longboarden.

• vinta_kestrel

Medlem
    30 april, 2005 vid 09:07

Vi körde sånt i mitten av 80-talet (85-87 nån gång) för att lära oss 360 bl.a. Hade dessutom en lite jättelåg ramp som vi hoppade ut över kajkanten med brädorna smile.gif Större hjul (gärna luftfyllda) används med fördel, så är man inte lika beroende av att asfalten är helt ren.

• sajmon

Medlem
    30 april, 2005 vid 09:20

Jo de där provade jag förra månaden men så kom det en galen vindby och nu sitter man här med uppfuckad handled som inte vill bli bra igen. Det gör ont att landa på asfalt!!

• anonym-anvandare

Medlem
    30 april, 2005 vid 15:59

jovisst kastfall på asfalt cool.gif jag håller mig till vattnet…

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Film med sk8-surf

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.