Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing [Film] When we reminisce.

Taggad: 

• [Film] When we reminisce.

Publicerad av hakman på 17 augusti, 2010 vid 08:41

Fick en veckas semester, åkte ut till ön och återupplevde lite gamla minnen. Lärde mig både simma och windsurfa på sagda plats, vilket var tur det; båda delarna är lika viktiga när man surfar Lyrön, stället där det nästan alltid blåser.

Ni hittar editen på länken i signaturen.

mikaels svarade 15 år, 5 månader sedan 6 Medlemmar · 6 Svar
  • 6 Svar
  • lillhagen

Medlem
    17 augusti, 2010 vid 09:39

Köpa ett stativ kanske? 😉

• svennebanan

Medlem
    17 augusti, 2010 vid 10:47

Vackert.

Plus att jag totalt missat den lättvinds vattenstarttekniken efter så många timmars surf (på webben). Plus ett nytt engelskt ord. Thank you very nice;-).

• hakman

Medlem
    18 augusti, 2010 vid 18:19

Med den starten sparar du pengar på upphalstampar, fast de kan ju ändå vara bra att ha om man tappar seglet i slutet av ett trick och claimar det halvt i vattnet… Så länge fötterna inte lämnar stropparna så räknas det.

• douglas-l

Medlem
    18 augusti, 2010 vid 19:26

Nextman?

• claes6

Medlem
    19 augusti, 2010 vid 14:50

Nice!

Och kul att se någon annan en Jem Hall göra nämnda vattenstart. Ska träna på den – här i Stockholm finns det ju oändligt många tillfällen till det 🙂

• mikaels

Medlem
    19 augusti, 2010 vid 15:46

Klassisk lättvindsvattenstart, snyggt :), den har jag själv misslyckats med många gånger…

Logga in för att svara.

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Installera Surfzone som app?

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA