Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Slalom, Speed & Racing › Filmen från F2 Speed Challange är färdig!
-
Filmen från F2 Speed Challange är färdig!
Publicerad av Knatte på 18 oktober, 2007 vid 19:59Nu kan ni kika på det ihopklippta resultatet, av vad jag filmade i söndags på F2 Speed Challange i Torkelstorp
http://www.knatteproduktion.se/Knatte_produktion/Filmer/F2_speed_challange_14_oktober_TorkelstorpV2(1).divxJag har försökt att filma de flesta som var med i tävlingen, men jag har säkert missat några deltagare…I år så låg ju banan längre ut i fjorden och en del material fick jag kassera då jag använde den digitala zoomen för att få närbilder:blush: Det funkade sådär….
surfan svarade 17 år, 6 månader sedan 8 Medlemmar · 14 Svar -
14 Svar
-
Trevlig film. Synd bara att förhållandena inte bjöd på bättre action. Såg inte ett enda kastfall på hela dan…
Och dessutom: Maiden i en film häromveckan, och nu en med Within Temptation. Gött!
-
Knatte
Gäst19 oktober, 2007 vid 06:15@Jester 423149 wrote:
Trevlig film. Synd bara att förhållandena inte bjöd på bättre action. Såg inte ett enda kastfall på hela dan…
Och dessutom: Maiden i en film häromveckan, och nu en med Within Temptation. Gött!
Svårt med musikvalet till filmen, men jag valde ju lite tyngre musik denna gången… Men sneglade på betydligt lättviktigare också :laugh: :laugh: :laugh:
-
Kul film. Jag håller med min kollega hårdrockar-Jesper att musikvalet var bra!
-
Jester;423160 wrote:I min bok är Within Temptation inte direkt tungt… 😀
Ha,ha känner till det där! Lyssnade lite på vad du anser vara tung musik:crazy: Något tungt mig:cool2:
Goa bilder och bra film Knatte. Blir riktigt sugen, synd att proggen inte var bättre hade garanterat dykt upp då.
-
Ni missade den action vi hade i tornet. När vissa (ingen nämnd ingen klämd) touchar bojen och lägger av en laydown så att vattnet sprutar på oss i tornet.
Txs
/ Johan -
Knatte
Gäst19 oktober, 2007 vid 13:06@Jester 423160 wrote:
I min bok är Within Temptation inte direkt tungt… 😀
Nä, inte i min bok heller…. Men jag har ju mera lättviktiga musik tendenser också.. Lurade lite på Jean- Michell Jarre’s tidiga alster eller något annat elektroniskt som lämplig ljudkuliss.
Men i och med att jag tog Mike Oldfield på bildspelet så blev lite tyngre saker denna gången:smirk: -
Även jag lyssnar på lite Jarre ibland… Slangade nån konsert från Marocko i HD häromveckan. Gillar laserharpan… 😀
-
Johan_GBG;423183 wrote:Ni missade den action vi hade i tornet. När vissa (ingen nämnd ingen klämd) touchar bojen och lägger av en laydown så att vattnet sprutar på oss i tornet.
Txs
/ Johancoolt va!!!
-
@getwet 424319 wrote:
Nänänä herr Klang, när Faster och jag pratade med dig i Klagshamn om Daniel så var det inte gippa vi sa, vi sa pippa! 😉
Gippa har han alltid varit duktig på.Ahh… just det, mitt misstag. Förlåt surfan, du är säkert en fantastisk gippare 😉
-
Klang;424422 wrote:Ahh… just det, mitt misstag. Förlåt surfan, du är säkert en fantastisk gippare 😉
Det vet du!! 😀 😀 😀
Logga in för att svara.