Senaste nytt Forums Vindsurfing Slalom, Speed & Racing Filmen från F2 Speed Challange är färdig!

• jester

Medlem
    19 oktober, 2007 vid 05:41

Trevlig film. Synd bara att förhållandena inte bjöd på bättre action. Såg inte ett enda kastfall på hela dan…

Och dessutom: Maiden i en film häromveckan, och nu en med Within Temptation. Gött!

• Knatte

Gäst
    19 oktober, 2007 vid 06:15

@Jester 423149 wrote:

Trevlig film. Synd bara att förhållandena inte bjöd på bättre action. Såg inte ett enda kastfall på hela dan…

Och dessutom: Maiden i en film häromveckan, och nu en med Within Temptation. Gött!

Svårt med musikvalet till filmen, men jag valde ju lite tyngre musik denna gången… Men sneglade på betydligt lättviktigare också :laugh: :laugh: :laugh:

• jester

Medlem
    19 oktober, 2007 vid 07:15

I min bok är Within Temptation inte direkt tungt… 😀

• imported_macts

Medlem
    19 oktober, 2007 vid 07:19

Kul film. Jag håller med min kollega hårdrockar-Jesper att musikvalet var bra!

• pugge

Medlem
    19 oktober, 2007 vid 07:35
    Jester;423160 wrote:

Ha,ha känner till det där! Lyssnade lite på vad du anser vara tung musik:crazy: Något tungt mig:cool2:

Goa bilder och bra film Knatte. Blir riktigt sugen, synd att proggen inte var bättre hade garanterat dykt upp då.

• johan_gbg

Medlem
    19 oktober, 2007 vid 09:10

Ni missade den action vi hade i tornet. När vissa (ingen nämnd ingen klämd) touchar bojen och lägger av en laydown så att vattnet sprutar på oss i tornet.

Txs
    / Johan

• Knatte

Gäst
    19 oktober, 2007 vid 13:06

@Jester 423160 wrote:

Nä, inte i min bok heller…. Men jag har ju mera lättviktiga musik tendenser också.. Lurade lite på Jean- Michell Jarre’s tidiga alster eller något annat elektroniskt som lämplig ljudkuliss.
    Men i och med att jag tog Mike Oldfield på bildspelet så blev lite tyngre saker denna gången:smirk:

• jester

Medlem
    19 oktober, 2007 vid 13:36

Även jag lyssnar på lite Jarre ibland… Slangade nån konsert från Marocko i HD häromveckan. Gillar laserharpan… 😀

• surfan

Medlem
    19 oktober, 2007 vid 14:09
    Johan_GBG;423183 wrote:
    Ni missade den action vi hade i tornet. När vissa (ingen nämnd ingen klämd) touchar bojen och lägger av en laydown så att vattnet sprutar på oss i tornet.

Txs
    / Johan

coolt va!!!

• klang

Medlem
    19 oktober, 2007 vid 14:27

@surfan 423270 wrote:

coolt va!!!

Shit surfan, visste inte att du kunde gippa 😉

• booman

Medlem
    23 oktober, 2007 vid 16:23

Skön film m skön musik! Härligt Knatte!

//BooMan:cool2:

• getwet

Medlem
    24 oktober, 2007 vid 17:29

@Klang 423278 wrote:

Shit surfan, visste inte att du kunde gippa 😉

Nänänä herr Klang, när Faster och jag pratade med dig i Klagshamn om Daniel så var det inte gippa vi sa, vi sa pippa! 😉
    Gippa har han alltid varit duktig på.

• klang

Medlem
    25 oktober, 2007 vid 06:42

@getwet 424319 wrote:

Nänänä herr Klang, när Faster och jag pratade med dig i Klagshamn om Daniel så var det inte gippa vi sa, vi sa pippa! 😉
    Gippa har han alltid varit duktig på.

Ahh… just det, mitt misstag. Förlåt surfan, du är säkert en fantastisk gippare 😉

• surfan

Medlem
    25 oktober, 2007 vid 16:23
    Klang;424422 wrote:
    Ahh… just det, mitt misstag. Förlåt surfan, du är säkert en fantastisk gippare 😉

Det vet du!! 😀 😀 😀

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Slalom, Speed & Racing Filmen från F2 Speed Challange är färdig!

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.