Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Filmen med allt skoj jag tydligen inte ville ha!

• fredde

Medlem
    14 april, 2007 vid 12:43

Ahhhh härligt!!!

Kul å se alla gamla gubbar… Haha.. jag var där -04..
    Phom å de andra lokala killarna har blivit riktigt gryma, när jag var där fick dom sin första kite. Härligt som fanken… De killarna rädd mitt liv i stort sett. Jag var riktigt illa ute så kom dom som sända från ovan:)

Twanie han kan fan inte slita sig därifrån.. synd… Å lille Paul.
    E det dryge Eric från Usa med känskyddet ser han bara bakifrån?

Blev lite nostalgisk nu.. Flåt!

• celestial

Medlem
    14 april, 2007 vid 18:19

Var i Vietnam var de?

Mui ne?

• virena

Medlem
    14 april, 2007 vid 19:45

@Milkman 376309 wrote:

(gjorde man rätt? 🙂 )

Det är just därför jag gör allt för att inte vilja yngla av mig:wink: och det e inte särskilt svårt:smile:

• milkman

Medlem
    15 april, 2007 vid 20:11

Den enda med knäskydd verkar vara David (långa killen, med nördmössan 🙂 )
    Han är i alla fall huvud-designern för Instinctarna, och ansvarar för fabriken.

Dom är rätt gamla, hela Ozone-gänget faktiskt. JAg tänkte på det när jag träffade några distar i Frankriken, jag är 31 och är bland de yngre tillsammans med Spanien och några till. Ledningen och designers är mellan 35-45.

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA