Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Filmsugen på en rulle från åsa???

  • mbkpeter

    Medlem
    21 oktober, 2009 vid 21:07

    Danne, jag säger det igen.
    Fet produktion. lätt din fräschaste! Blytunga svenska bilder, bra intervjuer, grym musik och framförallt klockren editering. Feeeeling. me like!

    Texta till engelska, upp och hoppas på de större sidorna. Gäller även för dig Gurra. Din “Grupptryck” bör ses av alla. Alla skulle digga som fan om de bara visste vad som kom ur skägget på alla göteborgare.

  • fredrik-plantin

    Medlem
    21 oktober, 2009 vid 21:45

    Sedärja! flott!

  • lex-luthor

    Medlem
    21 oktober, 2009 vid 22:28

    Verkligen bra. Me likes.

  • broderisak

    Medlem
    22 oktober, 2009 vid 05:33

    Riktigt bra gjort!!!!!!

  • imported_borje

    Medlem
    22 oktober, 2009 vid 05:33

    Såg ju riktigt nice ut! Go rulle.

  • calle_b

    Medlem
    22 oktober, 2009 vid 06:43

    Äntligen, vilka förhållanden, vilken produktion! Mycket, mycket snyggt tycker jag!
    Kul att musiken passade så pass bra ändå, ger ju otroligt mycket inspiration att utvecklas, göra bättre – och höras på mer film 🙂

    Fridens!

  • snoken64

    Medlem
    22 oktober, 2009 vid 08:27

    Grymt snyggt!! :laugh:

  • bananen

    Medlem
    22 oktober, 2009 vid 08:29

    Åhh…. så snyggt. Super proffsig produktion!

  • hellgren

    Medlem
    22 oktober, 2009 vid 10:10

    Snyggt som vanligt Danneman! Om jag får/ska ge någon kritik så tycker jag det är synd att du använder presets till textanimationer. Men det kanske bara är jag som tycker…

    Men grymt redigerat och grymt seglat av alla!

  • lars_k

    Medlem
    22 oktober, 2009 vid 14:49

    Riktigt fett Danne! Hade nästan glömt hur bra den dan var. Feta vågor, bra vinkel och lagom med vind. Bra musik och snyggt som fan (förutom tomten i gummihuva och blå skoteroverall förstås…).
    Nu ska jag glo på den en gång till fast på plasman och dra på stärkaren så granntanten tappar löständerna! 🙂

  • surfpunk

    Medlem
    22 oktober, 2009 vid 14:57

    Ser jäkligt glassigt ut, vilken storlek på segel blev det sen vid vindvridet? Jäklit skön film med skön musik. Hoppas vi får en sån dag till i höst, då ska jag vara på plats!!!

  • militaren

    Medlem
    22 oktober, 2009 vid 15:10

    Du har en så jävla bra känsla i filmerna Danne. man skulle kunna tro att du vet hur det känns att vara hög 😉

  • lars_k

    Medlem
    22 oktober, 2009 vid 16:19
    surfpunk;584851 wrote:
    Ser jäkligt glassigt ut, vilken storlek på segel blev det sen vid vindvridet?

    Jag körde 4.5, var bra tryck direkt efter vridet men det blev sedan sämre och sämre. Mkt guppa och flaxa för att komma ut genom brytet sent på dan. Men vågorna blev supercleana i den avtagande vinden och vinkeln bättre och bättre så jag klagade inte.

  • davo

    Medlem
    22 oktober, 2009 vid 16:28

    Blytungt Danne!

  • surfpunk

    Medlem
    22 oktober, 2009 vid 17:08
    Lars_K;584861 wrote:
    Jag körde 4.5, var bra tryck direkt efter vridet men det blev sedan sämre och sämre. Mkt guppa och flaxa för att komma ut genom brytet sent på dan. Men vågorna blev supercleana i den avtagande vinden och vinkeln bättre och bättre så jag klagade inte.

    4,5 och dom förhållandena! inte så ofta det händer, ser som du säger supercleant ut. Satt och skruva mig på ett pissigt möte hela den dan. Men men det har varit bra nu i höst också, och mer kommer säkerligen, det är nu säsongen börjar 🙂

Sida 1 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Filmsugen på en rulle från åsa???

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.