Senaste nytt Forums Vindsurfing Slalom, Speed & Racing Finfina bilder från GC

• speedjanne

Medlem
    10 juli, 2006 vid 18:46

Denna bilden fick jag fjong av,fy fan va grymt att se live. Jag bjussar på pilsner till den som hittar ett videoclip…

• jester

Medlem
    10 juli, 2006 vid 20:00

Många Pryde o North, men inga 07:0r av något?

• imported_macts

Medlem
    10 juli, 2006 vid 21:03

Tror att dom måste köra på reggade standardsegel i PWA

• getwet

Medlem
    10 juli, 2006 vid 21:32

Fan janne, man kan tro att det är du och jag som är ute och seglar……vilken gåshud jag får av bilderna!

• fredrik-ygge

Medlem
    11 juli, 2006 vid 04:08

50% midjeselar? Ökande?

• fredrik-ygge

Medlem
    11 juli, 2006 vid 07:00

Vad är det gula seglet i mitten? Ser ut som ett snyggt nätt freeracesegel mitt bland alla fullblod.

(… och vad står det före ”23”)

• adde

Medlem
    11 juli, 2006 vid 07:02
    fredrik.ygge wrote:
    Vad är det gula seglet i mitten? Ser ut som ett snyggt nätt freeracesegel mitt bland alla fullblod.

Det är ett MauiSails TR2, och det står US3 (fast spegelvänt :D)

• fredrik-ygge

Medlem
    11 juli, 2006 vid 07:12
    adde wrote:
    Det är ett MauiSails TR2)

Tack. Coolt segel.

adde wrote:
    och det står US3 (fast spegelvänt :D)

Ha ha ha!

Hur kunde jag läsa så illa? Det svarta i seglet förvillade mig och jag tog U:et som något krypterat.

• getwet

Medlem
    11 juli, 2006 vid 07:14
    fredrik.ygge wrote:

det där måste vara dom sista åkarna i racet……:smirk: exocet, Naish en gammal RS4, Maui sails och North. RS6:an var nog bara sen i starten…..lite bakis eller något.

• tobhed

Medlem
    11 juli, 2006 vid 07:17

Ser inget RS4:a, menar du Gaastrat (Vapor)?

• fredrik-ygge

Medlem
    11 juli, 2006 vid 07:29
    getwet wrote:
    fredrik.ygge wrote:

det där måste vara dom sista åkarna i racet……:smirk: exocet, Naish en gammal RS4, Maui sails och North. RS6:an var nog bara sen i starten…..lite bakis eller något.

Såja, såja. Pritchard, Û23 :D, kom trea totalt efter Albeau och Dunkerbeck

• adde

Medlem
    11 juli, 2006 vid 07:31
    getwet wrote:
    fredrik.ygge wrote:

Kevin ligger faktiskt 3:a på sitt MauiSails.

Men är det inte konstigt att det bara är 24 tävlanden? Är det en begränsning från PWA eller är inte intresset större?

• getwet

Medlem
    11 juli, 2006 vid 10:54
    tobhed wrote:

Trodde den längstbak med JP logga var en RS4, det kanske är ett Gaastra, det förklarar ju saken varför han ligger långt bak. 😉

• bjarke

Medlem
    11 juli, 2006 vid 11:00
    getwet wrote:
    tobhed wrote:

Trodde den längstbak med JP logga var en RS4, det kanske är ett Gaastra, det förklarar ju saken varför han ligger långt bak. 😉
    Det är väl en RS6 den med, fast man ser inte den orange fargen i botten. Tror nog inte Vapor är nåt långsommare änn RS6/F2006 utan det är nog rätt klart at Dunken, AA, Micah og Finian är snäppet bättre änn resten i slalom om dagen, och dom finns der pengarna finns.. Tippar nog at alla dom fyra ville fått ungefär samma resultat med en Vapor.

• getwet

Medlem
    11 juli, 2006 vid 13:30

Nähä grabbar, jag kanske inte var så allvarlig……..men jag ska skärpa mig och inte skoja till det så mycket, det blir så mycket roligare då!:smile:

Sida 1 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA