Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Resor & Transport › Finnes: Varberg – Stockholm – Varberg
-
Finnes: Varberg – Stockholm – Varberg
Publicerad av gurra1978 på 6 december, 2007 vid 19:29Hej!
Jag åker från Varberg till Stockholm strax innan julafton och tillbaka igen innan nyår. Hör av er om det är något ni behöver hjälp att transportera.
/Gurra
0739051261
eller [email protected]surfslusken svarade 18 år sedan 2 Medlemmar · 5 Svar -
5 Svar
-
@gurra1978 432892 wrote:
Hej!
Jag åker från Varberg till Stockholm strax innan julafton och tillbaka igen innan nyår. Hör av er om det är något ni behöver hjälp att transportera.
/Gurra
0739051261
eller [email protected]Men va fan! Ja har ju redan lagt ut att ja åker Vabg-Sthlm 14dec o tillbaka runt 18-20 dec! Ska de bli konkurens o prisdumpning på den här rutten nu??
-
Haha, jag har fast taxa men jag erbjuder mina kunder så mycket mer. Jag har lång erfarenhet av att transportera brädor och segel på Sveriges vägar och i priset ingår även gratis tricktips. Dessutom åker vi ju inte samtidigt så någon kanske får en panikfrakt.
-
Menar du att ja skulle va nåt blåbär i surffrakt branschen eller?? Rutten Vabg-Sthlm-Vabg har ja trafikerat frekvent sen tidigt -90tal och har många nöjda kunder jag kan referera till. Och ditt dryga surfsnack lär ju inte va nån konkurensfördel direkt, vem vill höra på sånt??
-
Ok, du vinner. Jag är surfare och du chaufför. Rippa hårt nu i SA så rippar jag dina kunder 😉
-
Ok. Du är snackare och jag din sambos våta dröm. O du, jag ska till SA o dricka rövin, kanske att de blir de surfa nån dag oxå.
Logga in för att svara.