-
finns de nån man kan åka te torö imornn ?????
är det nån man kan lifta me till torö som bor runt huddinge trakten ?????
hoppas på svar !Mvh Adam Argulander / swe-880
Logga in för att svara.
Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › finns de nån man kan åka te torö imornn ?????
är det nån man kan lifta me till torö som bor runt huddinge trakten ?????
hoppas på svar !
Mvh Adam Argulander / swe-880
Hej, Adam… Jag har en rätt stabil deal om du är intresserad! jag har möjligen tillgång till en bil imorgon men desto mindre tillgång till ett körkort, man kan faktiskt säga att jag är ett offer för min egen lathet och har vid 20års ålder inte ens börjat övnings köra! tänkte att du kanske är en lite mer företagsamm mäniska och har det eftertraktade rosa kortet…men ingen bil att tillgå…
//Fredrik
hehe jag e 13 år !
men de e va annars en bra deal !!!!
Logga in för att svara.
Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".
Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".
Surfzones app (PWA) har installerats.
Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

För att ge den bästa upplevelsen använder vi teknologier som cookies för att lagra och/eller få tillgång till enhetsinformation. Genom att samtycka till dessa teknologier kan vi behandla data såsom surfbeteende eller unika ID:n på denna webbplats. Att inte samtycka eller återkalla samtycke kan negativt påverka vissa funktioner och egenskaper.
Det uppstod ett problem med att rapportera detta inlägg.
Vänligen bekräfta att du vill blockera denna medlem.
Du kommer inte längre att kunna göra det:
Vänligen observera: Denna åtgärd kommer också att ta bort denna medlem från dina kontakter och skicka en rapport till webbplatsadministratören. Det tar några minuter innan processen är klar.