Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Fiskebäck idag 3/4

• Fiskebäck idag 3/4

Publicerad av niklas_s på 3 april, 2007 vid 09:56

Drar mig neråt nu och kör några timmar.. Får ju inte tag på någon på telefonen så får vika ut mig här=) Kom gärna ner och gör sällskap, verkar blåsa på hyffsat.

kelso svarade 18 år, 8 månader sedan 5 Medlemmar · 5 Svar
  • 5 Svar
  • ian

Medlem
    3 april, 2007 vid 15:45

sitter pa jobbet i tva o en halv timme till me sasongens dryyygaste britter… sa segt. men jag har planer, o gosse har jag planer!

smek upp en grynna
    / der verschkreklishe mann wer sehr vehrsckrecklish sein

• drx

Medlem
    3 april, 2007 vid 17:26

Blåste det något i Fiskebäck? Hade tänkt ge mig ut, men blev vi åkte till Marstrand istället i andra ärende och där var det nästan spegelblankt… Konstigt eftersom det blåste inne i stan så mycket. /ALF

• niklas_s

Medlem
    3 april, 2007 vid 18:33

Hahaha.. kom hem nu för fan ian.. Ja å kalle hade aftersurf ida på tugges, tills nu lixom, du fattar ju va du missar.. ja ringer i dagarna å kör min nya fetarga taktik..

Körde faktiskt 5.3 ida i 2-3 timmar. fullt tryck, men byigt såklart.. Fett gytt att kelso å kalle kom ner iallafall.. legendarerna.. sjuk kebab också toppar ju dan..

• speedjhanny

Medlem
    4 april, 2007 vid 06:04

YOYOYO!!!!

Sitter i OZ o ölar med delar av UDC……….Rykten placerar en stor del(2st) av Irländarna samt en stor man från Växjö här nere!!??? Hempel styr upp jobb…

Nikke……Fårost, vitlök o stark? Skulle lämmnat nycklarna så ni kunde hängt i lägenheten efter Tuggets. Jaojaojao……..

• kelso

Medlem
    4 april, 2007 vid 08:32

Fet dag var det i fiskebäck trots Nordost! Platt å fint. Gött å rocka med grabbarna!!

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA