Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Fiskebäck imorgon i gryningen

• hakman

Medlem
    6 november, 2006 vid 18:36

Det va kvällen idag som gällde! Säkert tryck i 4.7 (vet inte riktigt, men jag var som vanligt helt överriggad med 5.2). Perfekt shitbay med fina ramper och platt vid stranden. Och just det, en sak till: det var fullt månsken! Cleant!

• fredrik-ygge

Medlem
    6 november, 2006 vid 19:48

Du är för skön med dina mörkerseglingar! Det var ju en annan tråd på G för ett tag sedan om mörkertvälingar. Den som tyckte det var coolt skulle se Hak utan fegbelysning.

• hakman

Medlem
    7 november, 2006 vid 11:15

jee. Jag låg och körde genom farleden igår, och det kom faktiskt ett par båtar med tända lanternor från ingenstans mitt i mörkret. De lär inte ha sett mig, eftersom jag nästan inte ens såg dem. En sak som är säkert är att de inte höll 5-knops gränsen, med tanke på att de drog riktiga monstersvall. Jag vill bara avsluta med ett litet råd som jag höll på att få ta den hårda vägen igår: Ladda aldrig ikrokade hopp på vågor du inte ser…

Förövrigt borde vi köra en mörkertävling i Shitbay frammåt våren.

• callep

Medlem
    7 november, 2006 vid 15:23

låter fett .. synd att d e mörkt när man slutar skolan då!!
    hur går det med vulcanen erik??
    det blir sönder fett i shitbay lördag o söndag!!
    ja e på mörkertävling:D

• hakman

Medlem
    7 november, 2006 vid 17:27

en air-volcano ida! och en med handbyte, nästan…

Logga in för att svara.

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Installera Surfzone som app?

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA