Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Fiskebäck imorgon innan jobbet

• Fiskebäck imorgon innan jobbet

Publicerad av supergleiter på 13 maj, 2007 vid 14:13

Nån mer som är inne på att köra ett pass innan jobbet imogon i Fiskebäck. Tänkte satsa på kl6-8.

Sen blir det björlanda efter jobbet – ska ju bli mer väst då och så slipper man köerna över bron :cool2:

johnnee svarade 18 år sedan 6 Medlemmar · 7 Svar
  • 7 Svar
  • basse

Medlem
    13 maj, 2007 vid 16:21

Tanken har slagit mig … får se hur prognosen ser ut senare!

• hankloose

Medlem
    13 maj, 2007 vid 18:44

Gött Jag E På!!

• supergleiter

Medlem
    14 maj, 2007 vid 03:44

Verkar som prognosen säger eftermiddag. Blir björlanda då istället

• kelso

Medlem
    14 maj, 2007 vid 06:48

Sega folk. Jag körde förbi påväg till jobbet. Kunde inte hålla mig när jag såg hur flaggorna rörde sig. 4.5 med bra drag i fiskebäck på Syd. Det blir inte bättre än så i GBG 🙂 Underbart!

• hakman

Medlem
    14 maj, 2007 vid 06:58

Körde du imorse kelso? Det lär ju bli att rocka shitbay i eftermidda asså… Kan du ringa mig när innan du drar från jobbet så styr vi upp det?

• kelso

Medlem
    14 maj, 2007 vid 08:46

Yep, men jag kommer köra rätt sent i eftermiddag. Tänker inte stå i köerna över bron.

• johnnee

Medlem
    14 maj, 2007 vid 08:50

Du suger såååååå FETT Kelso helt sjukt asså, du skulle ju ringa sa du:mad: .

/e besviken på dig

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Fiskebäck imorgon innan jobbet

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.