Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Fiskebäck tidigt imorgon
-
Fiskebäck tidigt imorgon
Publicerad av basse på 7 juni, 2004 vid 20:44Tänkte bara säga att det nog blir lite folk som kör imorgon innan jobbet i Fiskebäck. Jag är nog där strax före 7 så man hinner med ett par timmar innan man kan sjunka in i den tervliga efter-surf-dvalan på jobbet….
Ses!
drakglenn svarade 20 år, 11 månader sedan 7 Medlemmar · 7 Svar -
7 Svar
-
Kasst, att man läser detta nu när man sitter i skolan :/
Nu vill man bara bort från skolan och ut och surfa -
Vart det någi bra eller? Jag e jävligt trött sedan gårdagen och pallade inte….
/J
-
Svinbra!!!
Solsken och perfekt vind kl 0630 när jag vi (3st) gick ut!
Regn och droppande vind 0830 .:( Tappade fenan ocksåTack Sebastian och Mats Hovde som hämtade en ny fena till mig
-
Tjena Janne,
Gött att Din vistelse utan fena på Knarrholmen inte blev för långvarig. Jäkla gott morgonsurf, sitter med stort leende på jobbet. Har Du eller Sebastian min vattenrygga ? Min GPS ligger i den. Ps Ditt Speedseeker var en vacker syn i den tidiga morgonsolen o snabb e du oxå!
/Mats -
Janne har din rygga… GPS’en lär vara klockad på en sissodär 35-40 knop efter att jag körde bort med fenan.
-
Ahhh!!!
Efter en grrrrym kväll på ”spott K” gick man till sängs 00.45 igår för att gå upp 05.00 i morse…Jag och polaren Tomas drog ut till Sillvik för några repor
Blev någon time med 5.0, ytligare en med 5.8, känns sådär att åter sitta på jobbet//Glenn – som drömmer om att komma ut igen
Logga in för att svara.