Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Fisken i eftermiddag??

• Fisken i eftermiddag??

Publicerad av basse på 7 juni, 2005 vid 11:49

Orkar inte ta mig ner till Varberg i eftermiddag. Några som skall köra i Fiskebäck mer än ”Ghetto”-gänget eller sticker alla upp till Björlanda?

markram svarade 19 år, 11 månader sedan 2 Medlemmar · 1 Svar
  • 1 Svar
  • markram

Medlem
    7 juni, 2005 vid 13:16

Blir inge Fiskis för mig, jag har styrmöte vilket brukat innebära att det skall bli bra med vind.
    -Tror du kan köra med mindre segel idag Basse, jag fick faktiskt ett par bra repor igår och har börjat fundera på om man inte skall börja med lite freestyle-trick igen.
    Körde Heli-tack på 80 liters slalom med Camber-segel på 80-talet, när det inte gick att plana.
    Kan ju vara ett sätt att få tiden att gå mellan vindbyarna tongue.gif

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Fisken i eftermiddag??

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.