Senaste nytt Forums Vindsurfing Slalom, Speed & Racing Fituna söndag

• Fituna söndag

Publicerad av getwet på 15 april, 2007 vid 00:23

Eftersom sjöbrisen kickade in idag lördag den 14 hoppas vi på en ännu bättre termik imorgon (söndag) (lördagen levererade formula vindar)

Observera att 08 cupen nu dragit igång from 1 april och i morgon är det Fituna som gäller. Grundvind SV och förhoppningsvis termik uppepå det kan generera en klassisk fituna session…….

filipl svarade 18 år, 8 månader sedan 5 Medlemmar · 5 Svar
  • 5 Svar
  • culing

Medlem
    15 april, 2007 vid 07:00

Hade jag fått min Falcon 105:a såhade jag hakat på.
    Börjar bli bra sugen på att segla.
    Välkommen hem förresten!

• swe-496

Medlem
    15 april, 2007 vid 14:56

Fituna idag..
    Ingen vind alls

• getwet

Medlem
    15 april, 2007 vid 15:06

Imorgon kan det bara inte låta bli att brisa på Fituna….grundvind enligt kustväder 6-10 SV samt sjunkande lufttryck. Imorgon sitter den nog där!

• marden

Medlem
    15 april, 2007 vid 15:08

vilken tid?

• filipl

Medlem
    15 april, 2007 vid 19:56

Har hört så mycket om den berömda Fituna sjöbrisen, men har själv aldrig seglat där.

Hur stark brukar den bli egentligen?

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA