Senaste nytt Forums Vindsurfing Slalom, Speed & Racing Fixa shape på fena

• Fixa shape på fena

Publicerad av klang på 4 april, 2007 vid 13:03

Hej på er,

Diskuterade lite med Kent på On Top Sports angående fenor. Jag ville ju köpa en weed slalom fena av honom för speed, men han föreslog istället att jag skulle berätta hur jag vill att den ska se ut och han fixar fram prototyper, varje fena kostar då 1200kr. De har en egen shaper i asien som slipar G10 fenor, men han måste få väl spec:at hur fenan skall se ut.

Någon som är sugen på att vara med och plocka fram lite mått och skicka iväg en gemensam beställning? Eller är det inte lönt, är det att hoppas för mycket att man hittar en bra shape.

/Klang

speedjanne svarade 18 år, 1 månad sedan 3 Medlemmar · 2 Svar
  • 2 Svar
  • joth

Medlem
    4 april, 2007 vid 17:21

Tror det är väldigt svårt att få till. Men mitt tips är att be honom ta samma profil som på dom större och förminska. Enklaste metoden skulle jag tro. om han nu har dom storlekarna angivna på hemsidan så får han ju fixa sådana fenor.

Har för mig att han nämde att han kunde göra så när jag och Thomas var hemma hos honom i förra veckan. Men det blir 200:- extra oavsett tyckte jag han sa.

• speedjanne

Medlem
    4 april, 2007 vid 19:40

Vi slog ihop oss och köpte 5st weedfenor av lessacher,och då kom priset ner på 700kr st. Vi har dock ej testat dom ännu?

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Slalom, Speed & Racing Fixa shape på fena

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.