Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Fler bilder från en vågig dag
-
Fler bilder från en vågig dag
Publicerad av luuddee på 3 april, 2006 vid 14:31gött med shorebreak men mycket stryk får man
luuddee svarade 19 år, 1 månad sedan 10 Medlemmar · 15 Svar -
15 Svar
-
Fint! Se till att plocka många bilder då.
Är det bara du och Fiiii kvar nu? -
jag vill med.. grymma bilder ludde.. =) mårten och jag ska ut imorogn ifall det blir vind.. någon som ska med, hed? johanna? hör av er ifall ni ska med..
-
JohanW wrote:jag vill med.. grymma bilder ludde.. =) mårten och jag ska ut imorogn ifall det blir vind.. någon som ska med, hed? johanna? hör av er ifall ni ska med..
Jag är riktigt förkyld så jag måste vänta… Var ska ni köra? Om det är här nere så kommer jag förbi och snackar lite
-
Ja jag kanske också följer med. Vi kan väl höras imorgon och se
-
Luuddee wrote:oj glömde att tillägga johanW som tagit bilderna. .
Verkar inte vara så mkt folk där på bilderna man ser, tyckte det var fullt som fan när jag var där feb/mars förra året.. är det mindre nu?
-
Luuddee wrote:gött med shorebreak men mycket stryk får man
Ser riktigt nice ut.
-
Fan vad fint det ser ut Ludde!! Är så knäckt att jag missade den dagen! Får ta igen det nästa år eller i Brasilien i höst.
Du anar inte hur bra du har det Ludde! Min dag: Gick upp 05.30 kom hem 22.30 från jobbet, det är kvalitet det!! Nästa lika bra som på Cabs…… Saknar frukosten på Friends!
-
vad vore steffo utan inbördes beundran?
härligt ludd, ser gott ut -
Sunwave wrote:Luuddee wrote:oj glömde att tillägga johanW som tagit bilderna. .
Verkar inte vara så mkt folk där på bilderna man ser, tyckte det var fullt som fan när jag var där feb/mars förra året.. är det mindre nu?
här e jevligt mycket fölk men när det e stora vågor så brukar de flesta stanna på land så då blir det riktigt gött. .
Logga in för att svara.