Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Flexifoils nya bräda, första titten!

• patrikol

Medlem
    17 april, 2005 vid 06:45

Härligt det är där det finns riktiga pengar! Verkar vara en läcker bräda påminner mycket om min! wink.gif

• kiters_se

Medlem
    17 april, 2005 vid 06:47

Är du vaken redan?
    Har du också småbarn?

Peter

• luuddee

Medlem
    17 april, 2005 vid 06:49

jamen hans ka ut o kitea ida. . eller patrik ?

• patrikol

Medlem
    17 april, 2005 vid 06:56

Äntligen Henke och jag siktar på att vara på Tippen vid 10:00

• luuddee

Medlem
    17 april, 2005 vid 06:58

jepp ja o kaiser e nog där då med

• patrikol

Medlem
    17 april, 2005 vid 06:59

Små och små! smile.gif Både och i ordning som följer 11 mån, 2 1/2 år, 15 år, 17 år, bara pojkar så visst tar dom lite tid i anspråk helt klart! wink.gif
    Märkligt att man själv inte är mer än 25 wink.gif

• patrikol

Medlem
    17 april, 2005 vid 07:01

Gött! Är det korvgrillning som gäller? Henke snackade lite om det igår.

• luuddee

Medlem
    17 april, 2005 vid 07:03

jepp det e korvgrillning.. !!!

• walle

Medlem
    17 april, 2005 vid 07:04

Svar till:

Är du vaken redan?
    Har du också småbarn?

Peter

[/ QUOTE ]
    känner igen det där, sovmorron till kl 7.00 om man har tur på helgerna…

• anonym-anvandare

Medlem
    17 april, 2005 vid 07:35
  • stebe

Medlem
    17 april, 2005 vid 07:41

Vankas det surf sa kan aven bakfulla och somndruckna studenter ta sig upp tidiga sondagsmorgonar wink.gif

• mackan

Medlem
    17 april, 2005 vid 08:02

Svar till:

bra brada han kör på…http://www.xeleratorkiteboarding.com/Images/newpic2.jpg

[/ QUOTE ]

haha, gamle man, väntade på en kommentar från dig!! hoppas allt fint. ser fram emot fina sessions i ditt hösn av skåne fr o m 19/5.. du missade fett party igår, har glömt va stället heter men du vet där på 31e våningen..

ang brädan.. jo, fina grejer. flexifoil verkar nöjda med xelerator-shapern med tanke på vilka orders dem lägger in. grabbarna i kilnary gardens såg rätt nöjda/stressade ut sist jag va där

• anonym-anvandare

Medlem
    17 april, 2005 vid 08:23

Svar till:

Svar till:

bra brada han kör på…http://www.xeleratorkiteboarding.com/Images/newpic2.jpg

[/ QUOTE ]

haha, gamle man, väntade på en kommentar från dig!! hoppas allt fint. ser fram emot fina sessions i ditt hösn av skåne fr o m 19/5.. du missade fett party igår, har glömt va stället heter men du vet där på 31e våningen..

ang brädan.. jo, fina grejer. flexifoil verkar nöjda med xelerator-shapern med tanke på vilka orders dem lägger in. grabbarna i kilnary gardens såg rätt nöjda/stressade ut sist jag va där

[/ QUOTE ]

De ser ut att göra bra brädor.
    Ni är rätt på vilka tillverkare de har!

Peter

• kiters_se

Medlem
    17 april, 2005 vid 08:25

OPS va inte inloggad!

Peter

• mrmille

Medlem
    17 april, 2005 vid 11:05

Tycker flexis brädor ser otroligt sköna ut även om dom liknar naish stubby en del. Iofs gillar jag den också =)

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA