Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing FLOMMA I LOMMA Bilder från i da

• zoolander

Medlem
    19 september, 2005 vid 08:54

crazy.gif crazy.gif crazy.gif crazy.gif crazy.gif crazy.gif crazy.gif crazy.gif crazy.gif crazy.gif crazy.gif crazy.gif crazy.gif

• annas

Medlem
    19 september, 2005 vid 08:55

Inte att glömma att Stellan hittade ett öppnat(!!) choklad i Habo när alla åkt hem, som ha glatt mumsade i sig grin.gif mums!!

• sidpiraya

Medlem
    19 september, 2005 vid 10:39

fy fan dödade du sockerbullen den var ämnad till sjuklingen den store mister zoooooo him self.

• sidpiraya

Medlem
    19 september, 2005 vid 10:48

men asså tänkte till lite nu hur fan hamnade bullen under ställans däck mystiken kvarstår…

• zoolander

Medlem
    19 september, 2005 vid 10:52

det måste vara nån jävla nybörjare som har lagt den där.. fy fan vad jag hatar dom asså!

• sidpiraya

Medlem
    19 september, 2005 vid 12:08

asså är det små konstiga typer som krällar omkring så är det dom.

• luuddee

Medlem
    19 september, 2005 vid 12:27

haha du skulle ha det. . nä men det va faktiskt iten jag.. hade dock itne ngn luft i två av mina struttar går när ja kom tillbaka till kiten.. ventlierna va helt öppna.. hmmm.. brukar inte gå upp så lätt av att den ligger på marken.. tror de e nån av de där ”kitearna” som inte åker utan bara sitter på stranden o tittar på…

• bohm

Medlem
    19 september, 2005 vid 12:29

De e mina dojjor… smile.gif de va ju skitkallt om fötterna och dom värmde mina tassar hela vägen ner till vattnet…

• zoolander

Medlem
    19 september, 2005 vid 14:46

Svar till:

haha du skulle ha det. . nä men det va faktiskt iten jag.. hade dock itne ngn luft i två av mina struttar går när ja kom tillbaka till kiten.. ventlierna va helt öppna.. hmmm.. brukar inte gå upp så lätt av att den ligger på marken.. tror de e nån av de där ”kitearna” som inte åker utan bara sitter på stranden o tittar på…

[/ QUOTE ]
    jag lovar att det inte va jag som gjorde det..

och du.. blev det några bra bilder eller?

• luuddee

Medlem
    19 september, 2005 vid 14:51

mm ska fixa dem sen..

• fifi

Medlem
    19 september, 2005 vid 15:43

Svar till:

Var det en sockerbulle? Den backade jag över när jag åkte hem…

[/ QUOTE ]

Och när jag var där sen fick vi gräva i min kompis hunds hals för att få upp den igen…….håll koll på din sockerbulle för att å gräva så djupt att en hunds kräkreflexer börjar flaxa e inte kul. haha

• luuddee

Medlem
    19 september, 2005 vid 16:02

fan låt hunden käka..

• zoolander

Medlem
    19 september, 2005 vid 16:10

Svar till:

Svar till:

Var det en sockerbulle? Den backade jag över när jag åkte hem…

[/ QUOTE ]

Och när jag var där sen fick vi gräva i min kompis hunds hals för att få upp den igen…….håll koll på din sockerbulle för att å gräva så djupt att en hunds kräkreflexer börjar flaxa e inte kul. haha

[/ QUOTE ]

ja.. och du kan dra åt helvete din sure nybörjare!

• stellan

Medlem
    19 september, 2005 vid 20:20

Fan vad en sockerbulle kan ställa till då. Hittade förresten en flaska med bröstmjölk när jag städade upp efter er i söndags… Habo blir bara sjukare och sjukare. Gott till kaffet var det iallfall.

• zoolander

Medlem
    20 september, 2005 vid 08:41

hahahahahaha
    mongo

Sida 3 av 4

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA