Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Flyg till Australien!

  • patrikol

    Medlem
    6 september, 2005 vid 16:58

    Jävla gottegris! wink.gif

  • klmahaha

    Medlem
    6 september, 2005 vid 17:17

    Vi brukar flyga malaysian airlines som rockar hårt (ett byte från stockholm)..

  • monkey

    Medlem
    7 september, 2005 vid 06:38

    Lite off topic kanske men du kan ju få resan och allt annat betalt i två veckor -> Monkeykites great downwinder 2006

  • skanepaul

    Medlem
    7 september, 2005 vid 07:39

    Var kan man kolla upp detta? Enda vettiga sida jag hittat än så länge är kilroy travel.

  • lina

    Medlem
    7 september, 2005 vid 08:08

    qantas funkade bra. vet ej om dom är billigast nu men när jag letade flygbiljett var det bästa priset jag kunde hitta. de flyger inte gärna direkt till perth så jag lade en av mina 5 stop i singapore, där jag var i 2 timmar, visst missade en möjlighet att se tex sydney innan perth men jag ville ju bara komma ner o surfa. ring qantas, bra personlig service.
    inrikesflygen är sjukt billiga sen så det kan åxå vara värt en titt.

  • stebe

    Medlem
    7 september, 2005 vid 08:17

    Kolla med flygvaruhuset.se

    Quantas är bra men det brukar vara lite dyrare än de billigaste.

  • skanepaul

    Medlem
    7 september, 2005 vid 09:41

    Finns det verkligen någon som flyger direkt??? Tack för alla tips men kom gärna med fler.

  • mackan

    Medlem
    7 september, 2005 vid 11:31

    Svar till:


    Var billigast, ngn som vet?? WA då.

    [/ QUOTE ]

    din jevel.. funderar du på att hänga po???

  • skanepaul

    Medlem
    7 september, 2005 vid 11:41

    Nämen hälsa på er såklart!!

  • mrmartin

    Medlem
    7 september, 2005 vid 11:43

    Gå in på http://www.simmytravels.se/ Jag brukar alltid köpa biljetter genom honom. Visserligen flyger man ibland med mellandlandningar men jag brukar lätt spara 25% jämfört med de stora flygbolagen. Fick en resa till Thailand i Jan för 7.500 med flygskatt. Det ni.

  • fredde

    Medlem
    10 september, 2005 vid 10:01

    Svar till:


    Finns det verkligen någon som flyger direkt??? Tack för alla tips men kom gärna med fler.

    [/ QUOTE ]

    igen flyger direkt måste mellan landa någonstanns i asien oftast i Cantral europa oxå
    Jag har hittat alla min billiga resor på http://www.ticket.se

  • klmahaha

    Medlem
    10 september, 2005 vid 10:17

    Malasian airlines har en “direktrutt”, arlanda-sidney/melbourne (en mellanlanding i Kuala lumpur)

  • surfdjevulen

    Medlem
    12 september, 2005 vid 18:47

    köpt min biljett på ticnet,inte den billigaste men va fan,,,,down under here i come

  • zebulon

    Medlem
    12 september, 2005 vid 19:26

    En offtopic-parentes som kanske kan uppmana till lite eftertanke:

    Säger inte att någon är sämre än någon annan, men fundera iaf över varför det är möjligt att flyga 25% billigare än med de ‘stora’ bolagen… Speciellt med tanke på sista tidens rätt trista statistik.

    Jag är absolut ingen domedagsprofet (och dessutom högst jävig i målet) men jag upphör aldrig att förvånas över att folk uteslutande gör sitt resval ur ekonomisk synvinkel.
    Det ÄR verkligen stora skillnader på världens bolag även om det är olyckligt att enskilda länder nu börjar svartlista flygbolag. Mitt råd är att göra lite research, speciellt om man aldrig har hört talas om bolagen ifråga…

    Fast egenligen är jag bara en avundsjuk flygande tvåbarnsfar som drömmer om en vinter ‘Down Under’! grin.gif

    (fast rådet är verkligen högst seriöst menat!!!)

    /Jonas

    Ps. Är man som jag allergisk mot onödiga mellanlandningar är Malaysian annars ett hett tips då de ju börjat flyga på Arlanda både öster & västerut och är väldigt aggressiva i prissättningen!

  • eddie

    Medlem
    12 september, 2005 vid 19:39

    Jag säger inte att du har fel… men inte heller att du har rätt. Men visst är det intressant att Ryan Air kan tjäna stora pengar medans SAS går as-dåligt. Det handlar nog om så mycket mer än att de tullar på säkerheten.

Sida 1 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Flyg till Australien!

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.